A A+ A++

Poza lodami dużym zainteresowaniem konsumentów cieszyła się również herbata

Według raportu opracowanego przez Unilever wynika, że ludzie, którzy pracowali z domu, wydali najwięcej pieniędzy na lody. Oszczędzali natomiast na środkach higienicznych i pielęgnacyjnych – informuje BBC.

Z badań wynika, że w ciągu trzech miesięcy do 26 czerwca sprzedaż lodów wzrosła aż o 26 proc. Niestety takim wynikiem nie mogą cieszyć się produkty higieniczne oraz pielęgnacyjne. One z kolei w trakcie pandemii Covid-19 były kupowane przez konsumentów w mniejszych ilościach.

I chociaż jeszcze kilka miesięcy temu byliśmy świadkami tego, jak ze sklepowych półek szybko znikały mydła oraz żele antybakteryjne, to zapotrzebowanie na dezodoranty i szampony wyraźnie spadło.

Przyczyną tej tendencji może być fakt, że większość klientów pracowała zdalnie i nie miała też możliwości organizacji spotkań towarzyskich ze względu na panującą pandemię. Przebywając w domu, konsumenci nie używali tak często płynu do kąpieli, pasty do zębów czy też innych kosmetyków.

Poza lodami dużym zainteresowaniem cieszyła się również herbata. Wzrosła także sprzedaż dań, które są już gotowe do spożycia. Dodatkowo badania Unilever odnotowały wzrost sprzedaży produktów czyszczących, które pomagają w walce z koronawirusem i są stosowane w celu utrzymania higieny w gospodarstwie domowym.

Twoja przeglądarka nie wspiera odtwarzacza wideo…

ms/ bbc.com, rp.pl

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi newsami?

Jesteśmy w aplikacji na Twój telefon. Sprawdź nas!

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrzeprowadzanie prezentacji handlowych pod pretekstem badań lekarskich – nieuczciwe praktyki
Następny artykułJadwiga Emilewicz za wypowiedzeniem Konwencji stambulskiej. Bo budzi kontrowersje