A A+ A++

Największy operator pocztowy w Polsce wprowadza kolejne zmiany podyktowane przeciwdziałaniu epidemii.

Fot. Pixabay

Zmiany, jakie zostaną wprowadzone, to, m.in. odbiór przesyłek przez pokwitowania, kontakt telefoniczny z kurierem oraz zachowanie odpowiedniej odległości w przypadku spraw załatwianych bezpośrednio w placówkach.

Zgodnie z ustaleniami, wszelkie rejestrowane listy, paczki i przesyłki kurierskie będzie można odebrać bez pokwitowania. Jedynym elementem będzie identyfikacja – na bezpieczną odległość – poprzez okazanie dowodu tożsamości (lub prawa jazdy/paszportu) pracownikowi Poczty Polskiej.

Pracownik będzie zobowiązany do spisania czterech ostatnich cyfr numeru z dokumentu tożsamości, po czym nastąpi wydanie przesyłki danemu klientowi.

W przypadku przesyłek wymagających doręczenia klient otrzyma numer kontaktowy do kuriera, dzięki czemu będzie mógł ustalić termin doręczenia. Ponadto, kurierzy będą wyposażeni w terminale umożliwiające płatności bezgotówkowe, w tym również popularne i lubiane płatności BLIK.

W przypadku wizyt w oddziałach, klienci będą ustawiać się za taśmą, która oddzieli ich od pracownika „okienkowego” o 1,5 metra. Obowiązuje także zasada, że przy okienku bezwzględnie może znajdować się tylko jedna osoba.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOstrzeżenie meteorologiczne – przymrozki
Następny artykułOświęcim. Zmiany w rozkładzie jazdy autobusów od soboty aż do odwołania