A A+ A++

tmeu

No to skoro już wydaliśmy kilka miliardów na inwestycję, która nic nie zmieniła…

To może wydamy kilkadziesiąt tysięcy na audyt, który wskaże wszystkie nieprawidłowości i zwolnimy z pracy wszystkich odpowiedzialnych, od zarządu PKP PLK do ministra infrastruktury włącznie?

już oceniałe(a)ś

majak

Kolej to kwintwesencja nierzadow dziczy.Ta firma bedzie sluzyla jako wzorzec tepoty,gdy pazerni sutenerzy zniszczyli dobro narodowe,budowane przez pokolenia.

już oceniałe(a)ś

AutonomiaWielkopolskaTeraz

Jakie 2,5 godziny? Nawet ekspresy jeżdżą obecnie 3,15 i to pod warunkiem, ze nie ma opóźnienia, a jest zawsze.

już oceniałe(a)ś

szulaj

“…warto skorzystać z funduszy europejskich” to jest wytłumaczenie.
Nie chodziło o remont trasy P-ń /Wawa i skrócenie czasu przejazdu. Chodziło o wydanie pieniędzy i o to, by nachapały się te firmy i ci ludzie, którzy mieli się nachapać.

już oceniałe(a)ś

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMularczyk zdecydowanie o słowach Baggera nt. reparacji
Następny artykułRząd chce przesunąć pieniądze z KPO, którego nie ma