A A+ A++

Spot „Noś maseczkę – zdrowy rozsądek nic nie kosztuje” przygotowany przez Ministerstwo Zdrowia promuje stosowanie się do obowiązujących obostrzeń i zasłanianie nosa oraz ust w przestrzeni publicznej. Resort promował klip w największych ogólnopolskich telewizjach. Jak ustalił portal Onet.pl, koszty akcji nie są małe. Telewizja Polska, TVN oraz Polsat za emisję spotu od połowy listopada do końca grudnia po 2 mln zł.

„Planując kampanie kierowano się przede wszystkim doborem mediów gwarantujących bardzo szeroki dostęp do ogółu społeczeństwa, o najwyższym zasięgu i najwyższej oglądalności. W związku z powyższym zdecydowano o zawarciu umów z TVP, TVN i Polsatem” – tłumaczy resort zdrowia. Ministerstwo Zdrowia podkreśliło, że „każda ze stacji otrzymała taką samą kwotę a umowy zostały zawarte na preferencyjnych warunkach”.

TVP promuje w ramach misji postawy prozdrowotne

O unikalnych warunkach komercyjnych wspomniało także biuro prasowe TVP. W komunikacie dodano również, że w ramach misji nadawca promuje postawy prozdrowotne. „Ministerstwu Zdrowia udostępniane są darmowe czasy w ramach kampanii społecznych w kampaniach propagujących profilaktykę prozdrowotną, promującą zdrowy tryb życia i zdrową dietę. Tematy propagowane przez resort są podejmowane przez audycje nadawane w TVP, w tym audycje kształtujące opinię szerokiego grona odbiorców jak »Pytanie na śniadanie«. W audycji tej Ministerstwo Zdrowia bezkosztowo propagowało m.in. temat polipragmazji” – zaznaczono.

Czytaj też:
Część przedsiębiorców nie zgadza się na lockdown. Stworzyli „mapę wolnego biznesu”

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOdszkodowanie powypadkowe – co warto wiedzieć?
Następny artykułŁuków: co się stało ze śmietniczkami na bulwarze?