Spot „Noś maseczkę – zdrowy rozsądek nic nie kosztuje” przygotowany przez Ministerstwo Zdrowia promuje stosowanie się do obowiązujących obostrzeń i zasłanianie nosa oraz ust w przestrzeni publicznej. Resort promował klip w największych ogólnopolskich telewizjach. Jak ustalił portal Onet.pl, koszty akcji nie są małe. Telewizja Polska, TVN oraz Polsat za emisję spotu od połowy listopada do końca grudnia po 2 mln zł.
„Planując kampanie kierowano się przede wszystkim doborem mediów gwarantujących bardzo szeroki dostęp do ogółu społeczeństwa, o najwyższym zasięgu i najwyższej oglądalności. W związku z powyższym zdecydowano o zawarciu umów z TVP, TVN i Polsatem” – tłumaczy resort zdrowia. Ministerstwo Zdrowia podkreśliło, że „każda ze stacji otrzymała taką samą kwotę a umowy zostały zawarte na preferencyjnych warunkach”.
TVP promuje w ramach misji postawy prozdrowotne
O unikalnych warunkach komercyjnych wspomniało także biuro prasowe TVP. W komunikacie dodano również, że w ramach misji nadawca promuje postawy prozdrowotne. „Ministerstwu Zdrowia udostępniane są darmowe czasy w ramach kampanii społecznych w kampaniach propagujących profilaktykę prozdrowotną, promującą zdrowy tryb życia i zdrową dietę. Tematy propagowane przez resort są podejmowane przez audycje nadawane w TVP, w tym audycje kształtujące opinię szerokiego grona odbiorców jak »Pytanie na śniadanie«. W audycji tej Ministerstwo Zdrowia bezkosztowo propagowało m.in. temat polipragmazji” – zaznaczono.
Czytaj też:
Część przedsiębiorców nie zgadza się na lockdown. Stworzyli „mapę wolnego biznesu”
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS