W tym tygodniu poznaliśmy wyniki analizy UCE Research i Proxi.cloud, z której wynika, że Leroy Merlin w marcu zanotował o 5,7 proc. mniejszy ruch niż przed wybuchem wojny. W innych sklepach budowlanych wzrósł on średnio o 6 proc. Liczba unikalnych klientów francuskiej sieci zmniejszyła się natomiast o 10,2 proc.
Bojkot nie udał się za to w przypadku sieci Auchan. Twórcy analizy tłumaczą to w ten sposób: trudno jest porzucić pobliski sklep, szczególnie gdy paliwa drożeją, a do tego jest się w stałym niedoczasie. Nie zrezygnowaliśmy też z zakupów w Decathlonie, do czego mogła się przyczynić chęć zaopatrzenia walczących Ukraińców. Sklep ten oferuje m.in. sprzęt przydatny na froncie.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS