A A+ A++

Publikacja z dnia: 29-09-2022 13:09

PGNiG Obrót Detaliczny zakończyło w kolejnych województwach kluczowy etap migracji danych do nowego systemu bilingowego i wznowiło wysyłkę faktur do tych klientów, którzy w związku z prowadzonymi pracami nie otrzymali ich w terminie.

Już niebawem dokumenty rozliczeniowe trafią do odbiorców także z województwa warmińsko-mazurskiego. Przesunięcie terminu dostarczenia faktur nie wpłynie w żaden sposób na wysokość rachunków.

Wdrożenie Centralnego Systemu Bilingowego przez PGNiG Obrót Detaliczny zwiększa jakość i efektywność obsługi klientów. Elementem wdrożenia jest migracja, czyli przeniesienie danych ponad 7 milionów odbiorców do jednego wspólnego systemu. Obecny etap migracji swoim zasięgiem obejmuje 6 województw: mazowieckie, lubelskie, podlaskie, warmińsko-mazurskie, świętokrzyskie i łódzkie, na terenie których występowały, między innymi, czasowe przesunięcia w dostarczaniu faktur.

Wznowienie wysyłki oznacza, że faktury będą sukcesywnie trafiać do klientów PGNiG Obrót Detaliczny objętych migracją, zarówno w formie elektronicznej (EKOFaktura), jak i papierowej – w zależności od wybranego przez nich sposobu dostarczania dokumentów rozliczeniowych. PGNiG Obrót Detaliczny dokłada wszelkich starań, aby wysyłka zakończyła się jak najszybciej i dziękuje wszystkim, których dotknęły niedogodności z tym związane, za wyrozumiałość oraz cierpliwość. Zachęcamy również do korzystania z aplikacji mobilnej oraz elektronicznego Biura Obsługi Klienta (ebok.pgnig.pl), które umożliwiają, między innymi, podanie odczytu liczników, kontrolę bieżącego salda płatności, czy wgląd w historię zużycia gazu oraz energii elektrycznej.

Ponadto informujemy, że w wyniku migracji każdy odbiorca obsługiwany przez PGNiG Obrót Detaliczny otrzyma nowy numer klienta, który ułatwi szybką identyfikację w kontaktach ze sprzedawcą oraz nowy indywidualny numer rachunku bankowego do dokonywania wpłat. Odpowiednia informacja na ten temat jest przekazywana wraz z fakturą.

Centralny System Bilingowy umożliwi, między innymi, skrócenie czasu obsługi klientów, zagwarantuje większe bezpieczeństwo ich danych, a docelowo pozwoli na wprowadzenie jednej faktury za różne usługi od PGNiG. To jeden z największych tego typu projektów realizowanych w branży energetycznej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Szczegóły, dotyczące projektu oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania, znajdują się na stronie: www.pgnig.pl/zmiana-systemu.

(inf. pras. fot.gp)

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGrodziski Ratusz z tytułem Budowa XXI w.
Następny artykuł”Czternastki”. ZUS wypłacił ponad 500 mln zł na Podkarpaciu