Do zdarzenia doszło w niedzielę, 17 marca na międzynarodowym lotnisku w Denver w Kolorado. Tego dnia pasażerowie amerykańskiej taniej linii lotniczej Frontier mieli udać do Tampy na Florydzie. Jednak podróż 25 osób nie przebiegła zgodnie z planem.
Pasażerowie nie zostali przyjęci na pokład
O sprawie poinformował Daniel Lemon, jeden z poszkodowanych. W opisie nagrania opublikowanego na TikToku wyjaśnił, że 25 pasażerów zostało mimowolnie niedopuszczonych do lotu (najprawdopodobniej z powodu overbookingu) i odesłanych do biura obsługi klienta w celu zmiany rezerwacji. Kiedy przybyli na miejsce, z zaskoczeniem odkryli, że na stanowisku nie było nikogo, kto mógłby im pomóc.
Zdesperowani podróżni postanowili zapukać do metalowych drzwi z nadzieją, że wkrótce rozwiążą problem. Nie spodziewali się jednak, że sytuacja może się jeszcze bardziej skomplikować, a pracownicy wcale nie będą w nastroju do rozmów.
Szokujące sceny na amerykańskim lotnisku
Na filmie możemy zobaczyć pracownicę i rozwścieczonego pracownika Frontiera, który stracił panowanie nad sobą i zaczął wyżywać się na klientach oczekujących na zmianę rezerwacji. Mężczyzna wymachiwał rękoma i krzyczał, że nie pracuje w obsłudze klienta, a podróżni powinni poczekać.
Zadzwonię na policję! Jesteśmy zajęci!
– słychać na nagraniu.
W końcu na horyzoncie pojawiła się trzecia pracownica, która przeprosiła pasażerów za zamieszanie, poprosiła o cierpliwość i wyjaśniła, że na lotnisku brakuje personelu. Nie jest jasne, co stało się po tym incydencie i czy pasażerowie mogli wejść na pokład innego samolotu i udać się do Tampy. Redaktorzy “Daily Mail” skontaktowali się z przedstawicielami przewoźnika w celu uzyskania komentarza, jednak nie otrzymali jeszcze odpowiedzi.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS