A A+ A++

Rozwiązanie problemów parkingowych Warszawy:
1. Podwyższenie opłaty za pierwszą godzinę do 5 zł, pozostałe godziny sukcesywnie +1zł do każdej – wymuszenie rotacji samochodów
2. Rozszerzenie strefy płatnego parkowania na całą zwartą zabudowę ścisłego centrum
3. Likwidacja wszystkich abonamentów mieszkańców i weryfikacja raz jeszcze wszystkich wniosków. Skandalem jest to że abonamentów mieszkańca jest więcej niz miejsc w strefie. Koszt abonamentu mieszkańca – 100 zł miesięcznie za pierwszy samochód , 600-700 za drugi, 1500 za trzeci. Nie ma zgody na darmowe parkowanie i zawłaszczanie cennej przestrzeni.
4. Zdecydowane podwyższenie opłaty za brak biletu parkingowego. 250 zł to minimum
5. Pieniądze uzyskane z punktów powyżej przeznaczyć w pierwszych latach na dofinansowanie straży miejskiej oraz rozbudowę floty pojazdów automatycznie weryfikujących opłaty.

już oceniałe(a)ś

26

2

Innymi słowy parkingowego bajzlu z gratami na chodnikach i trawnikach ciąg dalszy.

Warszawa cannot into projektowanie przyjaznego miasta. Widać na takich włodarzy sobie zasłużyliśmy.

już oceniałe(a)ś

14

0

Co za oferma. Proponuję jeszcze wstrzymać się z decyzjami o ściąganiu jakichkolwiek podatków, bo a nuż ktoś mógłby się poczuć urażony. I koniecznie dobrać jako zastępców więcej błyskotliwych “specjalistów” jak Soszyński, którzy będą walczyć, by przywrócić miasto do czasów chwały z lat siedemdziesiątych.

już oceniałe(a)ś

13

0

Rok 2022 Warszawscy radni po zapoznaniu się z wynikami konsultacji, konsultujących weto wojewody postanawiają skonsultować jeszcze raz zasadność zmian w zakresie kosztów parkowania. W tym celu organizują przetarg na zorganizowanie badań i powołują specjalny zespół składający się z nowych urzędników, który przedstawi odpowiednie rekomendacje.
Ile można? Naprawdę.
Miasto dostarcza w zakresie komunikacji publicznej transport w postaci skm, metra, tramwajów, autobusów i rowerów. Są dotowane i przystępne cenowo dla każdego.
W zakresie transportu biznesowego miasto powinno wyznaczyć miejsca tylko dla dostaw, bo ich brak i stwarza to problemy.

W zakresie transportu prywatnego to koszt parkowania powinien wynosić stawki rzeczywiste, od ceny gruntu, poprzez koszty pracowników i ewentualnego tworzenia nowych miejsc parkingowych. Kupujesz samochód oznacza, że Cię stać na jego utrzymanie to nie jest usługa pierwszej potrzeby*
*niepełnosprawni mają swoje przywileje

już oceniałe(a)ś

2

0

Koniecznie wysoko opodatkować wszystkie prywatne płatne parkingi z miejscami na poziomie ziemi. Nie opodatkowywać podziemnych.

już oceniałe(a)ś

2

0

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŻużlowcy Speed Car Motoru Lublin powoli odkręcają gaz. Jest nowy terminarz
Następny artykuł2 maja – Święto Flagi Rzeczypospolitej Polskiej