A A+ A++

InPost testuje nowy format – tym razem z siecią Pepco. Wewnątrz sklepów w Warszawie i Poznaniu pojawiły się znane automaty paczkowe.

“W sklepie Pepco, w którym dostrzegliśmy urządzenie InPostu, maszyna
została schowana za kolumną. Umieszczono ją między stojakami z
sukienkami i t-shirtami. Automat nie jest widoczny dla klienta zaraz po
wejściu do sklepu, nie mówiąc już o widoczności z chodnika czy ulicy. I
trudno się temu dziwić, bowiem urządzenie ma przecież wydawać i
przyjmować paczki, a nie zajmować najcenniejszą przestrzeń na sali
sprzedaży” – czytamy w portalu wiadomoscihandlowe.pl.

Automaty lokowane wewnątrz sklepów są wielkości szafy, o wiele mniejsze niż te standardowe usytuowane na wielu ulicach polskich miast. Dostęp do nich klienci mają w godzinach pracy sklepu, a więc każdego dnia tygodnia poza niedzielą.

Pepco to trzecia sieć handlowa, która testuje nowy koncept z InPostem. Dotąd automaty paczkowe firmy można było spotkać też w sklepach Żabki i w lokalach Dużego Bena.

Pierwsze paczkomaty InDoor pojawiły się jeszcze we wrześniu 2020 r. Docelowo
miały trafić do biurowców, bloków, galerii handlowych, a jeden z
pierwszych paczkomatów tego typu stanął w Bibliotece Uniwersytetu
Warszawskiego.

InPost na koniec czwartego kwartału 2022 r. miał 19,3 tys. automatów paczkowych w Polsce.

KaWa

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZmiany w harmonogramie naboru wniosków programie FENG
Następny artykułИз-за злоупотребления личными данными детей Великобритания оштрафовала приложение TikTok