InPost testuje nowy format – tym razem z siecią Pepco. Wewnątrz sklepów w Warszawie i Poznaniu pojawiły się znane automaty paczkowe.
“W sklepie Pepco, w którym dostrzegliśmy urządzenie InPostu, maszyna
została schowana za kolumną. Umieszczono ją między stojakami z
sukienkami i t-shirtami. Automat nie jest widoczny dla klienta zaraz po
wejściu do sklepu, nie mówiąc już o widoczności z chodnika czy ulicy. I
trudno się temu dziwić, bowiem urządzenie ma przecież wydawać i
przyjmować paczki, a nie zajmować najcenniejszą przestrzeń na sali
sprzedaży” – czytamy w portalu wiadomoscihandlowe.pl.
Automat paczkowy vel paczkomat #InPost wewnątrz sklepu… #Pepco. Tego się nie spodziewałem.https://t.co/wCW7N01L9y pic.twitter.com/7Lo7PY14mK
— Paweł Jachowski (@paweljachowski) April 3, 2023
Automaty lokowane wewnątrz sklepów są wielkości szafy, o wiele mniejsze niż te standardowe usytuowane na wielu ulicach polskich miast. Dostęp do nich klienci mają w godzinach pracy sklepu, a więc każdego dnia tygodnia poza niedzielą.
Pepco to trzecia sieć handlowa, która testuje nowy koncept z InPostem. Dotąd automaty paczkowe firmy można było spotkać też w sklepach Żabki i w lokalach Dużego Bena.
Pierwsze paczkomaty InDoor pojawiły się jeszcze we wrześniu 2020 r. Docelowo
miały trafić do biurowców, bloków, galerii handlowych, a jeden z
pierwszych paczkomatów tego typu stanął w Bibliotece Uniwersytetu
Warszawskiego.
InPost na koniec czwartego kwartału 2022 r. miał 19,3 tys. automatów paczkowych w Polsce.
KaWa
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS