A A+ A++

W Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w Pabianicach nie załatwimy już sprawy osobiście. Jest to oczywiście związane z sytuacją epidemiczną. 

Placówka zamknęła drzwi przed petentami dzisiaj, 30 marca. Na jak długo?

– Bezpośrednia obsługa klientów będzie niedostępna do odwołania. O jej przywróceniu będziemy informować – stwierdza Monika Kiełczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUZ w województwie łódzkim.

Wnioski oraz dokumenty można składać do specjalnej skrzynki z napisem „Skrzynka na dokumenty”.

Jak dodaje rzecznik, do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu służy Platforma Usług Elektronicznych (PUE ZUS). Daje ona możliwość samodzielnego pobrania potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS oraz elektronicznego przekazania wniosków o wydanie stosownych zaświadczeń.

Z placówką można też kontaktować się telefonicznie, przez infolinię (22 560 16 00), od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 18.00 oraz drogą mailową ([email protected]).

Poprzedni artykułSprawy Czytelników: parkowanie, czyli wolna amerykanka

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułProf. Banach nie jest już dyrektorem łódzkiego Instytutu
Następny artykułOsiedle Sokołówka po raz IV. SGI dokłada mieszkania w Łodzi