W Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w Pabianicach nie załatwimy już sprawy osobiście. Jest to oczywiście związane z sytuacją epidemiczną.
Placówka zamknęła drzwi przed petentami dzisiaj, 30 marca. Na jak długo?
– Bezpośrednia obsługa klientów będzie niedostępna do odwołania. O jej przywróceniu będziemy informować – stwierdza Monika Kiełczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUZ w województwie łódzkim.
Wnioski oraz dokumenty można składać do specjalnej skrzynki z napisem „Skrzynka na dokumenty”.
Jak dodaje rzecznik, do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu służy Platforma Usług Elektronicznych (PUE ZUS). Daje ona możliwość samodzielnego pobrania potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS oraz elektronicznego przekazania wniosków o wydanie stosownych zaświadczeń.
Z placówką można też kontaktować się telefonicznie, przez infolinię (22 560 16 00), od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 18.00 oraz drogą mailową ([email protected]).
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS