A A+ A++

Od początku 2021 r. wydziały i biura Urzędu Miasta Torunia nadal pracować będą częściowo w trybie zdalnym. Na wizytę w działach obsługujących mieszkańców nadal trzeba się umawiać wcześniej.

Rozwiązanie to ma zapobiec rozprzestrzenianiu się epidemii i wynika wprost z rozporządzenia Rady Ministrów z 21 grudnia 2020 r., które przedłuża do 17 stycznia 2021 r. obowiązek polecania przez kierowników urzędów administracji publicznej pracy zdalnej pracownikom. W związku z tym prezydent Torunia Michał Zaleski przedstawił rozwiązania, które w toruńskim urzędzie będą obowiązywać od 2 do 17 stycznia 2021 r.

Pracę na miejscu oraz zdalnie w tygodniowych cyklach rotacyjnych realizować będą:
    • Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków,
    • Biuro Ogrodnika Miejskiego,
    • Biuro Obsługi Urzędu,
    • Biuro Projektów Informatycznych,
    • Biuro Rewitalizacji,
    • Biuro Toruńskiego Centrum Miasta,
    • Miejski Rzecznik Konsumentów,
    • Wydział Architektury i Budownictwa,
    • Wydział Edukacji,
    • Wydział Geodezji i Kartografii,
    • Wydział Gospodarki Komunalnej,
    • Wydział Gospodarki Nieruchomościami,
    • Wydział Inwestycji i Remontów
    • Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji,
    • Wydział Kultury,
    • Wydział Planowania i Nadzoru Finansowego – Referat Nadzoru Finansowego,
    • Wydział Ochrony Ludności,
    • Wydział Promocji i Turystyki,
    • Wydział Rozwoju i Programowania Europejskiego,
    • Wydział Sportu i Rekreacji,
    • Wydział Środowiska i Ekologii,
    • Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej.

Pracę w systemie dwuzmianowym w godzinach od 7:00 do 21:00, wykonują następujące jednostki:
    • Wydział Obsługi Mieszkańców,
    • Wydział Spraw Administracyjnych,
    • Biuro Rady Miasta,

W pełnym składzie, z uwagi na ilość spraw związanych z rozpoczęciem roku i zapewnieniem sprawnej realizacji zadań, pracować będą:
    • Biuro Kadr i Płac,
    • Kancelaria Prezydenta Miasta Torunia,
    • Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności,
    • Urząd Stanu Cywilnego,
    • Wydział Księgowości,
    • Wydział Planowania i Nadzoru Finansowego – Referat Kontroli oraz Zespół ds. planowania księgowości i budżetu,
    • Wydział Podatków i Windykacji,
    • Wydział Prawny.

Szczegółowy wykaz działów wraz z godzinami pracy znaleźć można w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce “Wydziały i biura” – kliknij tutaj, aby przejść do strony.

Zasady bezpośredniej obsługi mieszkańców

Z uwagi na zakres wykonywanych zadań, bezpośrednią obsługę interesantów nadal realizować będą następujące działy:
    • Wydział Obsługi Mieszkańców i Wydział Spraw Administracyjnych – od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 13:30 oraz 14:30-20:30, a także w dwie soboty: 9 i 16 stycznia 2021 r. w godz. 7:30 – 14:30,
    • Urząd Stanu Cywilnego – od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15.30, a Referat Zgonów także w soboty w godz. 8:00 – 12:00
    • Wydział Księgowości – kasa – od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 13:30

Bezpośrednia obsługa interesantów możliwa jest w poniżej wymienionych działach oraz zakresach:
    • Wydział Architektury i Budownictwa – wydawanie dokumentacji budowlanej,
    • Wydział Geodezji i Kartografii – wydawanie dokumentacji geodezyjnej np. na potrzeby banku lub aktu notarialnego.

Uwaga! Bezpośrednia obsługa interesantów może mieć miejsce tylko i wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym lub e-mailowym zgłoszeniu i umówieniu się na konkretny termin i godzinę oraz w warunkach reżimu sanitarnego.

fot. Małgorzata Litwin

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTen rok musi być lepszy!
Następny artykułZmarł Samuel Little, największy amerykański seryjny zabójca