A A+ A++

Namysłów, 29.04.2022 r.

BURMISTRZ NAMYSŁOWA
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO
DS. INWESTYCJI I REMONTÓW

w jednostce: Urząd Miejski w Namysłowie
ul. Stanisława Dubois 3 46-100 Namysłów

  1. Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
    1. wykształcenie co najmniej średnie o kierunku budownictwo lub architektura,
    2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    3. brak skazania za przestępstwo umyśle ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,
    4. posiadanie nieposzlakowanej opinii,
    5. znajomość przepisów prawa w zakresie prowadzonych spraw.
  2. Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonanie zadań na stanowisku):
    1. minimum 12 miesięczne doświadczenie zawodowe na budowach lub w biurze projektowym,
    2. biegła znajomość obsługi sprzętu komputerowego, znajomość programów Word, Excel, umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
    3. samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu,
    4. dobra organizacja pracy, systematyczność, terminowość, umiejętność logicznego myślenia, kreatywność.
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    Zadania główne:
    1. przygotowanie i prowadzenie remontów i inwestycji mienia komunalnego/publicznego, a w szczególności:
      1. przeprowadzanie przeglądów stanu technicznego obiektów,
      2. sporządzanie dokumentacji z przeglądów technicznych,
      3. prowadzenie książek obiektów budowlanych,
      4. sporządzanie protokołów typowania robót,
      5. przygotowywanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nie objętych pozwoleniem na budowę,
      6. opracowywanie projektów planów rzeczowo-finansowych w zakresie remontów i inwestycji,
      7. przygotowywanie danych technicznych (opis, przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) niezbędnych do opracowania specyfikacji warunków zamówienia, zgodnie z procedurą zamówień publicznych,
      8. udział w komisjach przetargowych na opracowanie dokumentacji technicznych oraz wykonawstwa robót remontowych i inwestycyjnych,
      9. sprawdzanie kompletności i przydatności dokumentacji technicznych,
      10. pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego/koordynatora zadania w ramach posiadanych uprawnień,
      11. egzekwowanie od wykonawców wykonania prac zgodnie z dokumentacją projektową, ze sztuką budowlaną i obowiązującymi normami,
      12. egzekwowanie od inspektorów nadzoru inwestorskiego (zleconego) prawidłowego wykonania swoich obowiązków,
      13. udział w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych zadań,
      14. sprawdzanie ksiąg obmiarów, faktur przejściowych i końcowych zadania,
      15. rozliczanie wykonawców robót zgodnie z przeprowadzoną procedurą zamówień publicznych i zawartą umową/zleceniem na wykonanie prac/usług,
      16. prowadzenie rozliczeń materiałowych zakupionych przez gminę materiałów budowlanych,
      17. kompletowanie dokumentacji rozliczeniowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
      18. zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych oraz występowanie o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie do właściwych organów,
      19. przygotowywanie i archiwizowanie prowadzonej dokumentacji,
      20. terminowe organizowanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych wykonanych remontów i inwestycji.
  4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    1. Praca administracyjno–biurowa. Stanowisko jest wyposażone w komputer i sprzęt biurowy. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Praca jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy.Zatrudnienie planowane jest po 19 maja 2022 r.
    2. Wynagrodzenie określa rozporządzenie Rady Ministrów z 25 października 2021 r.w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1960) oraz zarządzenie Nr 42/21 Kierownika Urzędu z dnia 15 grudnia 2021 r. w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w Urzędzie Miejskim w Namysłowie.
  5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
  6. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny,
    2. oświadczenie dotyczące danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    3. kserokopie dokumentów określających przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
    4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
    5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe,
    6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    8. oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Namysłowie,
    9. oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych, tj. Urząd Miejski w Namysłowie dla potrzeb niezbędnych do realizacji naboru na wolne stanowisko ds. inwestycji i remontów.  Dane osobowe podaję dobrowolnie i oświadczam, że są zgodne z prawdą.”
    10. O stanowisko mogą ubiegać się, poza obywatelami polskimi, również obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  7. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. inwestycji i remontów”:
    1. osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Namysłowie, ul. Stanisława Dubois 3, bud A, pok. Nr 12,
    2. drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Namysłowie, ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów,
    3. w terminie do dnia 13 maja 2022 r. do godz.15.30
      Dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres: , które są opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym, w rozumieniu ustawy z dnia 5 września 2016 r.  o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1797),
      Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową lub elektroniczną uważa się datę ich wpływu do Urzędu Miejskiego, a w przypadku dokumentów przesłanych drogą elektroniczną, również godzinę ich wpływu.
      Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
  8. Niezwłocznie po przeprowadzeniu procedury naboru informacja o wyniku naboru kandydatów zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Namysłowie.
  9. Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  10. Braki formalne w złożonej dokumentacji spowodują odrzucenie oferty.
  11. Kandydatowi nie przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy.
  12. W stosunku do czynności związanych z naborem nie przysługuje droga odwoławcza.
  13. Nabór kandydatów na stanowisko ds. inwestycji i remontów odbywać się będzie zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz.530) oraz zarządzenia Nr 426/VIII/20 Burmistrza Namysłowa z dnia 22 lipca 2020 r. w sprawie naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miejskim w Namysłowie oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.

BURMISTRZ
/-/ dr Bartłomiej Stawiarski

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze lub kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Namysłowie oraz na wolne stanowisko kierownika gminnej jednostki organizacyjnej na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, że:
TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Namysłowie reprezentowany przez Burmistrza Namysłowa.
DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA Adres pocztowy: ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów
Adres e-mail: [email protected]
Numer telefonu: +48 77 4190300
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH Administrator – wyznaczył inspektora ochrony danych Panią Joannę Zuzel, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez:
adres e-mail [email protected]
numer telefonu   + 48 77 4190351
pisemnie pod adresem ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów.
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA Pani / Pana dane będą przetwarzane w oparciu o przepisy prawa, w szczególności Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych oraz innych przepisów szczególnych i ich podanie jest niezbędne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze lub kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Namysłowie oraz na wolne stanowisko kierownika gminnej jednostki organizacyjnej.
ODBIORCY DANYCH Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym, zgodnie z przepisami prawa, osobom i podmiotom, które reguluje cel przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz innych przepisów prawa oraz wewnętrznych regulaminów.
PRAWA PODMIOTÓW DANYCH Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych, a także do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania do momentu wycofania zgody.
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie dotyczących Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO.
INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH Podawanie przez Panią/Pana danych osobowych może być wymogiem ustawowym, warunkiem zawarcia umowy lub dobrowolne.

BURMISTRZ
/-/ dr Bartłomiej Stawiarski

Dokumenty do pobrania:


Namysłów, 31.05.2022 r.

INFORMACJA O WYNIKU NABORU KANDYDATÓW NA STANOWISKO

ds. inwestycji i remontów

w jednostce: Urząd Miejski w Namysłowie

Urząd Miejski w Namysłowie, ul. Stanisława Dubois 3 informuje, że w wyniku procedury naboru kandydatów na w/w stanowisko została wybrana Pani Joanna Jankowska zamieszkała w Baldwinowicach.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

W wyniku przeprowadzonego postępowania kwalifikacyjnego Komisja oceniła, iż ww. kandydatka wykazuje predyspozycje i posiada kwalifikacje zawodowe do objęcia wolnego stanowiska pracy, co rokuje na prawidłowe realizowanie zadań na stanowisku pracy. W ocenie Komisji to zdecydowało o wyborze kandydata na wolne stanowisko pracy.

Burmistrz
/-/ dr Bartłomiej Stawiarski

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZ konferencji stowarzyszenia: „Nie widać 13 milionów złotych zainwestowanych w Park Miejski”
Następny artykułAnita ze “Ślubu od pierwszego wejrzenia” zmieniła fryzurę!