A A+ A++

Oddworld: Soulstorm zadebiutował na razie tylko na PlayStation 4, PlayStation 5 oraz oczywiście PC, więc ekipa Digital Foundry od razu przetestowała grę na wszystkich trzech platformach.

Na pierwszy ogień poszła rozdzielczość i tutaj niektórzy mogą poczuć się rozczarowani. Aby na PS5 móc grać w 60 klatkach na sekundę zablokowani jesteśmy na rozdzielczości 1440p, jeśli zaś chodzi o PS4 Pro i PS4, tutaj mamy do czynienia z 1080p przy 30 klatkach. Niestety bardzo brakuje tu dobrego anty-aliasingu, przez co obraz wydaje się być mniej ostry niż powinien. 

Niestety o ile na PS5 i PS4 Pro gra jest w miarę płynna i nie ma zbyt wielkich spadków, tak na podstawowym modelu frame-rate spada do wartości poniżej 20 klatek. Bardzo na plus są jednak czasy ładowania – na PS5 mamy 10 sekund, na prosiaku 35, a na PS4 jest około 45 sekund. Całościowo jednak, jak na grę stworzoną na Unity, gra działa zaskakująco dobrze, a jest to zasługą tego, że deweloperzy mieli dostęp do kodu źródłowego silnika.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułStaszowska biblioteka zachęci do rozwijania pasji
Następny artykułPL: ZAKSA nie pozostawiła bełchatowianom złudzeń i zagra w finale