A A+ A++

Nvidia, znana z innowacji w dziedzinie grafiki komputerowej, we współpracy z Inworld AI, otwiera nowy rozdział w historii gier wideo, wprowadzając technologię generatywnej sztucznej inteligencji do tworzenia bardziej realistycznych i spontanicznych postaci wirtualnych.

W ubiegłorocznej demonstracji technologii Nvidia ACE – będącej zestawem narzędzi dla twórców gier, wykorzystującym generatywną sztuczną inteligencję – pokazano rozmowę z NPC-em, która sprawiała wrażenie nieco sztucznej, ale i tak zrobiła na widzach spore wrażenie. Teraz Nvidia idzie o krok dalej, łącząc siły z Inworld AI – firmą, która już współpracuje z gigantem technologicznym, jakim jest Microsoft.

W ramach Game Developers Conference 2024 zaprezentowano demo technologiczne o nazwie “Covert Protocol”. Gracze mogą wcielić się w nim w prywatnego detektywa, a przebieg ich misji zależy od interakcji z postaciami sterowanymi przez AI. Generatywna sztuczna inteligencja ma za zadanie sprawić, że każda rozgrywka będzie unikatowa.

Demo stworzone na silniku Unreal Engine 5 wykorzystuje szereg nowoczesnych technologii, takich jak SDK Inworld dla łatwej integracji z MetaHuman, a także Nvidia Riva ASR i Audio2Face, by nadać postaciom bardziej naturalny głos i mimikę. Pierwsze reakcje wskazują, że postacie i ich dialogi przypominają nieco te z leciwego … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLegnica gospodarzem święta dolnośląskich teatrów
Następny artykułСеть агентов РФ. Как вербуют европейских политиков