Wczoraj, 21 marca (17:56)
Nvidia, znana z innowacji w dziedzinie grafiki komputerowej, we współpracy z Inworld AI, otwiera nowy rozdział w historii gier wideo, wprowadzając technologię generatywnej sztucznej inteligencji do tworzenia bardziej realistycznych i spontanicznych postaci wirtualnych.
W ubiegłorocznej demonstracji technologii Nvidia ACE – będącej zestawem narzędzi dla twórców gier, wykorzystującym generatywną sztuczną inteligencję – pokazano rozmowę z NPC-em, która sprawiała wrażenie nieco sztucznej, ale i tak zrobiła na widzach spore wrażenie. Teraz Nvidia idzie o krok dalej, łącząc siły z Inworld AI – firmą, która już współpracuje z gigantem technologicznym, jakim jest Microsoft.
W ramach Game Developers Conference 2024 zaprezentowano demo technologiczne o nazwie “Covert Protocol”. Gracze mogą wcielić się w nim w prywatnego detektywa, a przebieg ich misji zależy od interakcji z postaciami sterowanymi przez AI. Generatywna sztuczna inteligencja ma za zadanie sprawić, że każda rozgrywka będzie unikatowa.
Demo stworzone na silniku Unreal Engine 5 wykorzystuje szereg nowoczesnych technologii, takich jak SDK Inworld dla łatwej integracji z MetaHuman, a także Nvidia Riva ASR i Audio2Face, by nadać postaciom bardziej naturalny głos i mimikę. Pierwsze reakcje wskazują, że postacie i ich dialogi przypominają nieco te z leciwego … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS