Prace rozpoczęły się już w 2019 roku, a opóźnienie spowodowała pandemia koronawirusa. W środę Scuderia poinformowała jednak, że większość prac została ukończona, a symulator zainstalowany w zupełnie nowym budynku, w bliskiej odległości od głównej siedziby zespołu w Maranello.
Najbliższe tygodnie zostaną poświęcone na kalibrację urządzenia, a prace rozwojowe, skoncentrowane wokół samochodu (nazwanego 674) na sezon 2022, rozpoczną się we wrześniu – po tzw. letniej przerwie w F1. Scuderia chwali się, że jej symulator będzie jednym z najnowocześniejszych na świecie, odtwarzając rzeczywistość w widoku 360 stopni i charakteryzując się wysoką przepustowością i niewielkim opóźnieniem. Powstał przy współpracy Ferrari z brytyjską firmą Dynisma, której szefuje Ashley Warne – były inżynier włoskiej stajni.
Dotychczasowy symulator będzie służył przygotowaniom do pozostałych w tym roku wyścigowych weekendów. Korzystać z niego będą również członkowie Ferrari Driver Academy.
akcje
komentarze
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS