A A+ A++

Będzie się składać z dwóch części o długości 165 i 117 metrów. Transport elementów konstrukcji odbywa się w nocy. 

Do montażu tego typu stalowych elementów w miejscu docelowym zaangażowany został żuraw o maksymalnym udźwigu 450 ton

– mówi Tomasz Płóciniczak, wiceprezes spółki Poznańskie Inwestycje Miejskie.

Największe elementy konstrukcji mostu będą montowane jeszcze większym sprzętem  o maksymalnym udźwigu tysiąca ton. Konstrukcja powstaje w wytwórniach w Krakowie i Radomsku. Na razie wysoki poziom Warty oraz Cybiny nie wstrzymał prac, choć są one utrudnione. 

Wykonawca kontynuuje prace w możliwym zakresie z wykorzystaniem dostępnej przestrzeni, jednak przy dalszym utrzymaniu się takiego poziomu wody, roboty tymczasowo będą mogły zostać wstrzymane ze względów bezpieczeństwa oraz ograniczonego dojazdu

– informują Poznańskie Inwestycje Miejskie. 

W niedzielne popołudnie przy Moście Świętego Rocha w Poznaniu stan ostrzegawczy, który wynosi 4 metry, był przekroczony o 13 centymetrów. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJaka spódnica dla dziewczynki w 2024 roku?
Następny artykułDlaczego bujaczek leżaczek BabyBjörn dla niemowlaka jest najlepszy?