A A+ A++

Jak mówił podczas uroczystości minister infrastruktury Andrzej Adamczyk, ponad 600-metrowa przeprawa jest “arcytrudnym dziełem inżynierskim, które będzie świadectwem możliwości i kunsztu polskich inżynierów”.

Przełożenie ruchu na nową przeprawę nie oznacza końca prac – wszystkie roboty będą ukończone w kwietniu 2022 roku.

W listopadzie rozpocznie się rozbiórka tymczasowych podpór nowego mostu. W tym roku wykonawca przystąpi także do rozbierania starego obiektu. Kończone będą zjazdy indywidualne od strony Nowego Sącza oraz oświetlenie drogi.

Nowy most położony jest poniżej starego i dłuższy od poprzednika o 200 m. Całkowita jego długość wynosi 602 m, szer. 17,18 m, natomiast pylony wznoszą się na ok. 33,5 m od poziomu terenu.

Most ma po jednym pasie ruchu w każdym kierunku.

Ze względu na jego konstrukcję i lokalizację możliwa będzie dobudowa drugiej jezdni z dodatkowym mostem, kiedy zapadanie decyzja o budowie nowej trasy do Nowego Sącza tzw. “sądeczanki”.

Nowy obiekt zastąpił istniejący most w Kurowie, wybudowany w 1943 roku.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEverest's 100 years of destiny and death on the roof of the world
Następny artykułZmiany organizacji ruchu w rejonie cmentarza