Jeep Compas odpowiada za ponad 40 proc. sprzedaży amerykańskiej marki w Europie. To model, który w 2017 roku pozwolił Jankesom wrócić do walki w segmencie kompaktowych SUV-ów. Od tamtej pory jednak dużo się zmieniło – konkurencja nie śpi i wprowadza coraz to świeższych zawodników z lepszymi umiejętnościami. Jeep nie zamierza przy tym stać bezczynnie – zwłaszcza, kiedy chlebem powszednim od 1941 roku jest produkcja aut terenowych. Do gry wjeżdża Compass w nowej odsłonie…
Jeep Compass S 4xe i 80th Anniversary
/
Jeep
Jeep Compass Trailhawk 4xe
/
Jeep
Jeep Compass z nową twarzą
Compass zachował znaną bryłę, ale dotknięty magiczną ręką inżynierów odmłodniał duszą i ciałem. Teraz patrzy na świat wąskimi światłami LED (w standardzie). Nowy siedmioszczelinowy grill, solidne nielakierowane osłony drzwi oraz trapezoidalne nadkola sprawiają, że nie wyprze się rodziny Jeepa. Za to bardzo odróżni się od opatrzonych, często cukierkowych konkurentów. Na parkingu zawsze będzie wyglądał drożej i lepiej od reszty. Producent przewidział trzy warianty: Limited z czarnymi zderzakami i nowymi 18-calowymi alufelgami ma sprawdzić się w mieście; elegancja to wersja S z metalicznym szarym wykończeniem, zderzakami w kolorze nadwozia i nowymi 19-calowymi felgami i wreszcie twardziel, czyli Trailhawk ze specjalnie podciętymi zderzakami, osłonami i na 17-calowych pięcioramiennych kołach z oponami wielosezonowymi. Do tego są jeszcze tańsze odmiany Sport i Longitude oraz jubileuszowa edycja specjalna 80th Anniversary.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS