A A+ A++

Jak informuje Mayland, deweloper i zarządca obiektów handlowych,
Kaufland zajmie w Forcie Wola ponad 3 tys. mkw. powierzchni.
To pierwszy sklep tej marki w galeriach zarządzanych przez Mayland Real Estate.

– W komercjalizacji Fortu Wola mocny nacisk kładziemy na
segment produktów spożywczych. Kaufland świetnie wpisuje się nie tylko w te
oczekiwania, ale również w realizowaną przez nas w Forcie Wola filozofię convenience
– mówi cytowany w komunikacie Grzegorz Latała, dyrektor ds. komercjalizacji i
członek zarządu Mayland Real Estate, dewelopera będącego właścicielem obiektu.
– Wielkość sklepu jest idealna dla Nowego Fortu Wola. Pozwoli nam na
zagospodarowanie pozostałej powierzchni na inne branże jak np. wyposażenie
domu, sport rozrywka. Dodatkowo stale powiększający się cachment, zamknięcie
konkurencyjnych obiektów na ul. Połczyńskiej pomaga naszej inwestycji.

Dodaje, że w Nowym Forcie Wola trwają intensywne prace
modernizacyjne związane z przekształceniem centrum handlowego pierwszej generacji
w wygodne miejsce codziennych zakupów.

Mayland Real Estate zakłada, że będzie to centrum przede
wszystkim dla klientów z najbliższej okolicy, co, jak tłumaczy firma, jest związane z bardzo dużym
potencjałem centrum w tzw. „strefie 5 minut”.

– Podczas prac związanych z modernizacją i komercjalizacją
obiektu szczególny nacisk kładziemy na najnowsze trendy w branży. Dużo uwagi
poświęcamy komfortowi kupujących, a oferta handlowa ma być silnie
reprezentowana (oprócz artykułów spożywczych) przez segmenty artykułów
gospod … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDropshipping – czy opłaca się Twojej firmie?
Następny artykułSzczuplutka Iza Miko hasa po plaży. Ładuje baterie w raju