rozwiń ›
Ford Bronco to legenda amerykańskich samochodów terenowych. W USA sprzedano ponad 200 tys. egzemplarzy pierwszej generacji, a w latach 1966-1996 wyprodukowano łącznie ponad milion pięciu kolejnych pokoleń tego auta. Fenomen może tłumaczyć np. Bronco z końca lat 80., który był wyposażony w napęd na cztery koła, automatyczną skrzynię biegów, tempomat, klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek i pneumatycznie pompowane fotele. To tylko kilka frykasów seryjnie montowanych w USA w autach sprzedawanych trzy dekady wstecz. Dla porównania w tamtych czasach w Polsce produkowano fiata 125p i 126p – rodzime auta mogły jedynie pomarzyć o podobnych rozwiązaniach.
Dziś Ford ogłosił, że w Polsce można po raz pierwszy w historii zamawiać legendarnego Bronco. Producent wprowadza dwie bogate wersje: Outer Banks i Badlands. Czego mogą spodziewać się kierowcy?
Ford Bronco już w Polsce, do wyboru wersja Outer Banks i Badlands
Ford Bronco naszych czasów ma prawie 5 metrów długości. Kanciaste nadwozie ułatwiające orientację, solidne nielakierowane osłony, podcięte po bokach zderzaki oraz koło zapasowe na klapie sprawiają, że nie wyprze się rodzinnego zamiłowania do grasowania po bezdrożach. Do tego z przednich błotników wystają tzw. trail sights, czyli “uszy”, które mogą służyć jako punkty mocowania o nośności do 68 kg (przy okazji wskazują krawędzie karoserii).
Ford Bronco Badlands
/
Tomasz Sewastianowicz
Zabójczo wyglądający klasyczny 2-drzwiowy model nie będzie dostępny. Wygrało biznesowe podejście – Amerykanie założyli, że najlepiej sprzeda się Bronco z dodatkową parą drzwi. Zresztą możliwy jest całkowity demontaż czterech drzwi bez ramek okiennych. Ośmiominutową operację da się przeprowadzić jednym kluczem, a odkręcone skrzydła można schować w bagażniku (w specjalnych pokrowcach). Standardowy zdejmowany dach dzieli się na cztery panele z dedykowanymi torbami do przechowywania dwóch przednich na pokładzie.
Ford Bronco Badlands
/
Tomasz Sewastianowicz
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS