A A+ A++

BBI Development, renomowany deweloper i twórca prestiżowych inwestycji, kontynuuje swoje plany rozwoju i rozbudowuje zespół. Anna Tuzek Obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Marketingu. Decyzja o jej zatrudnieniu wynika z niezwykle imponującego doświadczenia i zdolności w dziedzinie marketingu nieruchomości.

Anna Tuzek Dyrektoremds Marketingu w BBI Development

Anna Tuzek nie jest nową twarzą w BBI Development. Już wcześniej współpracowała z tą grupą przy takich projektach, jak Złota 44 czy Centrum Marszałkowska. Po dwóch i pół roku pracy poza firmą postanowiła wrócić do BBI Development i objąć stanowisko Dyrektora ds. Marketingu. Jej ponad czternastoletnie doświadczenie na rynku reklamy oraz wiedza ekspercka w zakresie marketingu nieruchomości pozwolą jej skutecznie wspierać Spółkę w promocji najważniejszych projektów.

Anna Tuzek będzie odpowiedzialna za kwestie marketingowe przy dwóch ważnych inwestycjach BBI Development. Pierwszą z nich jest Roma Tower, imponujący wieżowiec w Warszawie. Projekt ma na celu stworzenie nowoczesnej przestrzeni mieszkalnej o wysokim standardzie. Drugą inwestycją jest kameralny apartamentowiec Pasaż Simonsa, który powstaje przy warszawskim Ogrodzie Krasińskich. Obie te inwestycje mają duże znaczenie dla rozwoju spółki i wymagają profesjonalnej promocji.

Anna Tuzek wesprze BBI Development swoim doświadczeniem

Anna Tuzek może pochwalić się imponującym dorobkiem w branży marketingowej. W latach 2020-2023 pełniła funkcję dyrektora marketingu w firmie Invest Komfort, gdzie odpowiadała za lokalną i ogólnopolską komunikację marketingową oraz PR. Jej projekty były wielokrotnie nagradzane i doceniane, m.in. kampanie „Twórcy Czasu i Przestrzeni” oraz „Czas Tworzy Wartość” zdobyły wyróżnienia w konkursie Kreatura i nagrodę na European Property Awards w kategorii Marketing.

Przed pracą w Invest Komfort Anna Tuzek spędziła pięć lat w BBI Development, gdzie pełniła funkcje Marketing Managera projektu Złota 44 oraz Head of Marketing dewelopera. Jej zadania obejmowały strategiczną doradztwo w dziedzinie komunikacji i marketingu dla zarządu spółki oraz nadzór nad działaniami marketingowymi związanymi z inwestycjami Złota 44 i Centrum Marszałkowska.

W ciągu ponad czternastu lat swojej kariery Anna Tuzek zdobyła szerokie doświadczenie w polskim rynku reklamy, w tym dwanaście lat pracy w branży deweloperskiej oraz siedem lat w segmencie premium. Pracowała w renomowanych agencjach reklamowych, takich jak The Digitals (obecnie Freundschaft The Digitals) i Genesis PR, a także w Communication Unlimited. W tym czasie miała okazję pracować dla znanych deweloperów, takich jak Dom Development, Marvipol Development, Ronson Development, GTC i Mennica Deweloper.

Wraz z zespołem marketingowym Invest Komfort zdobyła tytuł „Zespół Marketingu Roku 2022” przyznany przez kapitułę 11. Edycji Konkursu „Dyrektor Marketingu Roku” organizowanego przez Mediarun.com. Przypominamy, że kolejna edycja konkursu odbędzie się w listopadzie, szczegółowe informacje zamieścimy na naszych łamach już wkrótce!

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWyrzuciła pogromczynię Świątek i napisała historię. Nikt wcześniej tego nie dokonał
Następny artykułWernisaż wystawy prac rzeźbiarskich pt. „Mosty, Pomosty”