A A+ A++

Jak czytamy na wnp.pl, CCC wprowadza nową usługę, która ma ułatwić klientom wyszukanie najbardziej odpowiednich dla niego produktów w jak najkrótszym czasie.

Nowa technologia wykorzystywana była już wcześniej w Google Lens – opiera się na zastosowaniu analizy obrazu przez głębokie sieci neuronowe. Po wybraniu zdjęcia, algorytm selekcjonuje wybrane cechy charakterystyczne produktu i próbuje je dopasować do produktów ze sklepu jak najbardziej do niego podobnych.

Co ważne – ta innowacja została specjalnie spersonalizowana dla CCC. Algorytmu można używać na więcej niż jednym produkcie ze zdjęcia. Potrafi on zidentyfikować cechy szczególne np. butów i torebki z fotografii, po czym użytkownik dostaje propozycje produktów z CCC, które są zarówno i butami, i torebkami.

Polityka “zero tolerancji”. Policja bardziej aktywna w sklepach

– Rozwiązanie wyszukiwania obrazem korzysta z najnowszych metod z obszaru wizji komputerowej, będącej jedną z najbardziej innowacyjnych dziedzin dzisiejszej nauki i biznesu – mówi Katarzyna Dorsey, prezes Yosh.AI, które jest globalnym partnerem Google Cloud.

Usługa początkowo dostępna była w iOS, teraz mogą z niej korzystać użytkownicy różnych kanałów komunikacyjnych – Androida, Messengera i sklepu internetowego ccc.eu. Póki co z technologii skorzystają mieszkańcy Polski i Węgier.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWielkopolska: Kolejne zakażenia koronawirusem. 11 nowych zgonów!
Następny artykuł“Hotel Paradise”: Hania nie miała operacji nosa? Wyznała całą prawdę