Jak czytamy na wnp.pl, CCC wprowadza nową usługę, która ma ułatwić klientom wyszukanie najbardziej odpowiednich dla niego produktów w jak najkrótszym czasie.
Nowa technologia wykorzystywana była już wcześniej w Google Lens – opiera się na zastosowaniu analizy obrazu przez głębokie sieci neuronowe. Po wybraniu zdjęcia, algorytm selekcjonuje wybrane cechy charakterystyczne produktu i próbuje je dopasować do produktów ze sklepu jak najbardziej do niego podobnych.
Co ważne – ta innowacja została specjalnie spersonalizowana dla CCC. Algorytmu można używać na więcej niż jednym produkcie ze zdjęcia. Potrafi on zidentyfikować cechy szczególne np. butów i torebki z fotografii, po czym użytkownik dostaje propozycje produktów z CCC, które są zarówno i butami, i torebkami.
Polityka “zero tolerancji”. Policja bardziej aktywna w sklepach
– Rozwiązanie wyszukiwania obrazem korzysta z najnowszych metod z obszaru wizji komputerowej, będącej jedną z najbardziej innowacyjnych dziedzin dzisiejszej nauki i biznesu – mówi Katarzyna Dorsey, prezes Yosh.AI, które jest globalnym partnerem Google Cloud.
Usługa początkowo dostępna była w iOS, teraz mogą z niej korzystać użytkownicy różnych kanałów komunikacyjnych – Androida, Messengera i sklepu internetowego ccc.eu. Póki co z technologii skorzystają mieszkańcy Polski i Węgier.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS