A A+ A++

Kia zaprezentowała nowe logo, które ma symbolizować transformację oraz nowe cele. Przypomina odręczny podpis.

Logo zostało zaprezentowane podczas pokazu pirotechnicznego nad miastem Incheon w Korei. 303 drony wystrzeliły setki fajerwerków podczas synchronicznego pokazu, który zapoczątkował nową erę marki Kia. Przy okazji został ustanowiony rekord Guinnessa w kategorii “liczby dronów, wykorzystanych do pokazu fajerwerków”.

“Nowe logo Kia odzwierciedla dążenie marki do tego, aby zostać liderem zmian oraz innowacji” – powiedział Ho Sung Song, prezes i dyrektor generalny Kia. “Branża motoryzacyjna przeżywa okres gwałtownych przemian, które Kia zarówno kształtuje, jak i dostosowuje się do nich. Nowe logo jest wyrazem naszego pragnienia do inspirowania klientów w miarę, jak zmieniają się ich potrzeby w zakresie mobilności, a także naszych pracowników, aby potrafili sprostać wyzwaniom, przed którymi stoimy w szybko zmieniającej się branży”.

Wprowadzenie nowego logo wynika z długoterminowej strategii biznesowej  o nazwie “Plan S” (gdzie “S” jest skrótem od słowa Shift, oznaczającego – w wolnym tłumaczeniu  – zmianę),  zaprezentowanej w 2020 roku. Wynika z niej, między innymi, że Kia ma ambicję być jednym z liderów branży motoryzacyjnej na świecie.

Aby to osiągnąć, marka koncentruje się na popularyzacji samochodów elektrycznych oraz na wprowadzeniu szerokiej gamy usług związanych z mobilnością. Kia zamierza dostosować swoje pojazdy i usługi do potrzeb nawet małych grup klientów, a także do specyfiki poszcze … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW Ustroniu do stada kaczek krzyżówek dołączył ptak kolorowy jak papuga
Następny artykułFakty Starachowickie 2021-01-06