A A+ A++

“Keep It Real Online” to kampania społeczna rządu Nowej Zelandii, która ma uświadomić rodzicom, jak wiele niebezpieczeństw czyha na dzieci i młodzież w sieci, a także wspomóc ich w rozmowach z dziećmi na temat konsekwencji tego, co robimy online.

Internet nie tylko uczy i rozwija, ale jest także nośnikiem treści, do których dostępu nie powinni mieć najmłodsi użytkownicy. Wielu rodziców nie jest w stanie uchronić swoich dzieci przed kontaktem z demoralizującymi i szkodliwymi materiałami, jakie znajdują się w sieci. Pornografia, brutalność, hejt, uwodzenie. Wystarczy jedno kliknięcie, żeby trafić w nieodpowiednie miejsce. Ta kampania ma uświadomić rodzicom, jak ważna jest edukacja dzieci na temat treści znajdujących się online.

“Niekoniecznie powinno się prowadzić te rozmowy, jedząc obiad przy stole w Nowej Zelandii, czy w samochodzie wioząc dziecko do szkoły (…) Chcieliśmy stworzyć kampanię, która nie tylko uświadomi konkretne problemy, z jakimi mierzą się młodzi ludzie w sieci, ale również namówi rodziców do rozpoczęcia intymnych, trudnych rozmów” – mówi szefowa strategii Hilary Ngan Kee w rozmowie z portalem Campaignbrief.co.nz.

W scenariuszu każdego nagrania rodzic staje twarzą w twarz z najgorszym koszmarem, jaki może przydarzyć się dziecku online. Każdy z nich jednak zachowuje spokój i opanowanie.

“Rodzice powinni czuć się pewnie w rozwiązywaniu tych problemów. W końcu są najlepszymi osobami, które mogą zapewnić bezpieczeństwo swojemu dziecku” – dodaje Hilary Ngan Kee.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŚląskie na czerwonej liście. Mieszkańcy tam nie wjadą
Następny artykułMikrobiom myśli