Wczoraj, 28 grudnia (19:25)
“Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą” – to zdanie od lat słyszymy w różnych reklamach. Niedługo w Niemczech może stać się ono przeszłością. Politycy, jak i sami zainteresowani uważają, że ostrzeżenia powinny mieć charakter płciowy i podkreślać rolę kobiet.
– Przewidziane ustawą sformułowania rodzaju męskiego nie pasują już do naszych czasów – powiedział Redaktionsnetzwerk Deutschland Klaus Reinhardt, przewodniczący zawodów medycznych. Zwrócił uwagę na to, że połowa lekarzy to kobiety.
Zgadza się z nim minister zdrowia tego kraju. Karl Lauterbach postuluje, by “kobiety lekarze były wyraźnie wymienione”. Je … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS