A A+ A++

Do takiej sytuacji doszło na Międzynarodowych Targach Turystycznych, które odbywały się pod koniec listopada w Warszawie.

Zwróciła na to uwagę podczas ostatniego posiedzenia komisji miejskich radna Aleksandra Sigillewska. Jak mówiła, w odróżnieniu od innych miast turystycznych i uzdrowiskowych, Augustów nie miał swojego stoiska. Wyłożono jedynie kilka broszurek przy stoisku województwa podlaskiego.

Były tam cztery nieaktualne z 2020 roku. Do tego na tym stoisku wyłożono ulotkę „Polska na weekend”. Opisana tam jest sobota w Augustowie. Co my możemy tam przeczytać?: „Wsiądź do kajaka. Czeka Cię wyprawa na Białoruś. Wyobrażasz sobie bezwizową odprawę paszportowo-celną w kajaku?” Czy ktoś pilnuje promocji i reklamy miasta oraz jego marki? Augustów kiedyś ją miał.

Burmistrz Mirosław Karolczuk przyznał, że ulotki promujące miasto należy przejrzeć i uaktualnić.

Może trzeba będzie zapisać to w umowie świadczenia usług turystycznych z nowo wyłonionym podmiotem, żeby jednym z jego zadań było wydanie aktualnych lub zaktualizowanie istniejących obecnie ulotek. Natomiast dużo lepszym sposobem jest promocja sieciowa i współpraca z innymi samorządami. Wystawianie się na targach naprawdę za dużo klientów nie przysparza.

Przypomnijmy tylko, że graniczna śluza między Polską a Białorusią na Kanale Augustowskim jest zamknięta od początku 2020 roku.

radio.bialystoik.pl

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułIndonezja zakazuje konkubinatu i seksu pozamałżeńskiego
Następny artykułNegatywny wpływ środków psychoaktywnych na organizm człowieka – profilaktyka w ZSB w Brzegu