A A+ A++

Niektórzy mają wyjątkową łatwość rozpoczynania i prowadzenia interesujących rozmów, jednak większość z nas ma z tym spore trudności. W takim przypadku ciekawostki mogą być dobrem sposobem na rozpoczęcie luźnej lub bardziej oficjalnej konwersacji przy stole i nie tylko. Sprawdź, co jeszcze warto zrobić, aby small talk nie było więcej wyzwaniem.

Small talk, czyli rozmowa na dowolny, zazwyczaj luźny temat jest dobrym sposobem na nawiązanie nowych znajomości i umilenie czasu, ale warto je również wykorzystywać podczas przerw i posiłków na spotkaniach biznesowych. Idealne do rozpoczęcia takich rozmów są różnego rodzaju historyjki, ale warto pamiętać, aby tematykę dopasować do grona odbiorców.

Na spotkaniach towarzyskich można wykorzystać wiadomości i interesujące fakty z różnych dziedzin życia, ważne, aby były one oryginalne lub zabawne. Natomiast na spotkaniach biznesowych, warto zaskoczyć wszystkich intersującymi i niepopularnymi faktami ze świata biznesu. Niesłyszane wcześniej anegdoty na pewno będą świetnym pretekstem do rozwinięcia tematu, a rozmowa zacznie być bardziej swobodna. Najlepiej, jeśli zabawne i nietypowe newsy przygotujesz sobie wcześniej, warto bowiem mieć w zanadrzu kilka takich anegdot na wypadek, gdyby rozmowa szła opornie i zapadła niezręczna cisza. Zwłaszcza że pozornie nic nieznacząca pogawędka może być świetnym sposobem na poszerzanie kontaktów biznesowych.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułStadion imienia ukraińskiego zbrodniarza. Polskie miasta zrywają stosunki z Tarnopolem
Następny artykułKPRM: ok. 5,5 tys. kierowców straciło prawo jazdy przez punkty karne