A A+ A++

Od najbliższego poniedziałku, w związku z dużą liczbą nowych zakażeń koronawirusem, zmieni się sposób obsługi klientów świętokrzyskiego oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia. Obsługa będzie dostępna w formie telefonicznej, mailowej, a osobiście, wyłącznie po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty.

Jak informuje Beata Szczepanek, rzecznik świętokrzyskiego oddziału NFZ, w sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia udzielać będą konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta dostępni pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590. Natomiast informacje na temat leczenia uzdrowiskowego będzie można uzyskać dzwoniąc pod numer: 41 36 46 241 (w godz. 8.00 – 12.00), a interwencje dotyczące skarg i wniosków odbierane będą pod numerem: 41 36 46 288, dodała Beata Szczepanek.

W zmienionej formule będzie działać stanowisko ds. profilaktyki i promocji zdrowia. Doradca dostępny będzie pod numerem telefonu 41 36 46 301. Natomiast do odwołania nie będzie możliwe korzystanie z pomiarów w samoobsługowym kiosku profilaktycznym.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWybór selekcjonera? To trzeba usiąść na spokojnie | Dwaj zgryźliwi tetrycy #57
Następny artykułWielkopolska: Ostrzeżenie przed oblodzeniem dla części regionu!