Za realizacją kampanii stoją studenci z berlińskiego oddziału Miami Ad School. Specjaliści od marketingu połączyli siły z Netfliksem, by zatrzymać jak najwięcej ludzi w domach. W zamieszczonym powyżej materiale wideo widzimy komunikat, że pomimo pandemii koronawirusa “są tacy, którym wydaje się, że wychodzenie z domu nadal jest w porządku”.
ZOBACZ TAKŻE: Koronawirus. Czy łącza internetowe to wytrzymają?
Twórcy kampanii twierdzą, że tak radykalne metody były niezbędne w tej sytuacji. Plakaty i billboardy zostały rozmieszczone głównie w dużych miastach – w największych skupiskach ludzi. Na niektórych stacjach metrach czy przystankach autobusowych pojawiły się nawet plakaty z hasłem “Spoiler alert: w miejscach publicznych możecie natknąć się na spoilery waszych ulubionych programów”.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS