A A+ A++

Za realizacją kampanii stoją studenci z berlińskiego oddziału Miami Ad School. Specjaliści od marketingu połączyli siły z Netfliksem, by zatrzymać jak najwięcej ludzi w domach. W zamieszczonym powyżej materiale wideo widzimy komunikat, że pomimo pandemii koronawirusa “są tacy, którym wydaje się, że wychodzenie z domu nadal jest w porządku”.

ZOBACZ TAKŻE: Koronawirus. Czy łącza internetowe to wytrzymają?

Twórcy kampanii twierdzą, że tak radykalne metody były niezbędne w tej sytuacji. Plakaty i billboardy zostały rozmieszczone głównie w dużych miastach – w największych skupiskach ludzi. Na niektórych stacjach metrach czy przystankach autobusowych pojawiły się nawet plakaty z hasłem “Spoiler alert: w miejscach publicznych możecie natknąć się na spoilery waszych ulubionych programów”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKalisz: Czterej pacjenci i chirurg zakażeni koronawirusem
Następny artykułHISTORIA. Szlakiem serockich kowali. Jedyny zachowany do dziś budynek kuźni znajduje się przy ulicy Pułtuskiej. Postawił go w 1928 r. Józef Turek