A A+ A++

Ostatni raport finansowy streamingowego giganta pokazuje, że wdrażane stopniowo działania przynoszą pozytywne skutki. Liczba subskrybentów rośnie, a część użytkowników, którzy wcześniej współdzielili dostęp do usługi z innymi, rezygnuje ze wskazanej praktyki. Jakie plany mają włodarze platformy wobec polskiego rynku? Sprawdźmy.

Dzielenie haseł i dostępu do platformy jest jedną z największych bolączek Netflixa. Zgodnie z szacunkami firmy tego procederu dopuszcza się ponad 100 mln widzów, dlatego przedsiębiorstwo nie może stać z założonymi rękami – szczególnie że zeszłoroczne rezultaty nie napawały optymizmem. W listopadzie zeszłego roku w pierwszych dwunastu krajach została wprowadzona wersja abonamentu z reklamami, którą w Stanach Zjednoczonych wyceniono na 6,99 dolarów, lecz największe poruszenie w tej opcji wzbudzał brak niektórych głośnych produkcji.

Dla widzów z Polski istotne jest jedno pytanie: kiedy Netflix zamierza wprowadzić pakiet z reklamami do naszego kraju? Jak informuje redakcja Wirtualne Media, obecnie polski oddział platformy nie rozpoczął żadnych działań mających na celu nawiązanie kontaktu z reklamodawcami i sprzedaż konkretnych ofert. Dziennikarze nieoficjalnie wskazują, że „usługa może pojawić się w Polsce najwcześniej pod koniec 2023 roku”, lecz następne decyzje są bezpośrednio związane z rezultatami uzyskiwanymi w innych regionach i sytuacją na naszym rynku.

„W miarę zdobywania wiedzy i doświadczenia z dostępności pakietu z reklamami na wybranych rynkach, będziemy analizować możliwości wprowadzenia usługi w kolejnych krajach” – może przeczytać w wiadomości przesłanej zespołowi Wirtualne Media.

W ostatnim raporcie finansowym Ted Sarandos, prezes wykonawczy Netflixa, nie ukrywał, że wierzy w sukces wszystkich wprowadzanych stopniowo strategii, które mają oddziaływać na wzrost liczby subskrybentów serwisu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPolicjanci podsumowali działania „Bezpieczne Ferie 2023”
Następny artykuł31. Finał WOŚP. W Zabrzu padła rekordowa kwota! [ZDJĘCIA]