A A+ A++

Coraz częściej wybieramy jedzenie nieprzetworzone chemicznie, zwracamy uwagę na składy, edukujemy się i poszerzamy wiedzę w tym zakresie. Coraz więcej wiemy o samych produktach, ich właściwościach i najistotniejszych cechach. Nie zawsze jednak idzie to w parze z właściwym rozpoznaniem naszych potrzeb i wyborem odpowiedniego produktu dla Nas.Dzieje się tak także w sektorze beauty, gdzie potrzeby cery powinny być determinującym czynnikiem wpływającym na wybór kosmetyku, a kwestie trendów, poleceń znajomych warto, aby zeszły na drugi plan. Ale, czy tak jest w rzeczywistości?

Czy wiemy, po co sięgamy?

8 na 10 zapytanych Polek określa rodzaj swojej skóry tylko na podstawie osobistych doświadczeń i subiektywnej opinii, tylko 2 na 10 z nich przyznaje, że skonsultowała swoje skórne potrzeby ze specjalistą. Jak zatem wybieramy produkt przeznaczony do pielęgnacji? Wśród najczęściej pojawiających się odpowiedzi są : “zgodnie z zaleceniami na opakowaniu”, “zachęcona reklamą”, “z polecenia znajomej osoby”, “ze względu na promocję w sklepie”, a “zgodnie z rekomendacją dermatologa lub kosmetyczki” to tylko kilka procent odpowiedzi. Czas na decyzję jaki poświęcamy, uwarunkowany jest tym czy zakup jest planowany, czy też impulsywny, w trakcie innych zakupów. Zdarza się, iż jesteśmy wierni jednej marce i jednemu produktowi, ale jak twierdzą specjaliści, nie oznacza to wcale, że produkt ten nam rzeczywiście służy i jest właściwie dobrany. Co więcej, wielokrotnie bagatelizujemy widoczne efekty uboczne, dalej kierując się przyzwyczajeniem i nawykiem.

Jak kupić, to czego naprawdę potrzebuje nasza skóra?

  • Zapytaj dermokonsultantki lub kosmetolożki
  • Metoda prób i błędów – poproś o próbkę, sprawdź, czy Twoja skóra polubi się z produktem
  • Zwróć uwagę na przeznaczenie produktu – dla jakiej on jest cery, sucha, tłusta, mieszana, dojrzała,
  • Nie kieruj się swoim wiekiem, a tym czego potrzebuje Twoja cera

To co na opakowaniu, to i w środku

Informacje umieszczane na etykietach produktów podlegają regulacjom prawnym. Oczywiście kreatywność marketingowców nie zna granic, dlatego też warto sięgać po marki, które prowadzą przejrzystą komunikację, a swoje deklaracje mogą poprzeć badaniami, czy też dokumentacją techniczną.

Czego pragną kobiety?

Odpowiedź na to pytanie na pewno nie jest jednoznaczna… Jednak jeśli odniesiemy je do kwestii beauty, to w 100% wiemy, czego nie chcemy: zmarszczek. 9 na 10 Polek chciałoby widzieć siebie jako “naturalnie starzejącą się bez wyraźnych oznak zmęczenia i głębokich zmarszczek”. Na tą główną potrzebę doskonale odpowiada nowa, kompleksowa linia wprowadzona na rynek przez markę Clochee. Simply Nature by Clochee to 6 kosmetyków ukierunkowanych na szerokie działania przeciwstarzeniowe, których skuteczność została potwierdzona badaniami aparaturowymi. Składy produktów są bardzo precyzyjnie skonstruowane, tak by opóźnić i zniwelować efekty starzenia się skóry. Zawierają one aż 99% składników pochodzenia naturalnego jak np.: witamina c, cynk, kawior limonkowy, ceramidy i fitopeptydy, kwas hialuronowy czy kolagen akacjowy.

Warto zwrócić uwagę na Fitokolagenowy krem-maskę pod oczy i…na powieki, który wygładza i rozjaśnia najbardziej newralgiczne, wrażliwe okolice oczu. Po 4 tygodniach jego stosowania poziom nawilżenia skóry wzrósł o 18,6%, elastyczność poprawiła się o 15,45%, a widoczność zmarszczek zmniejszyła się o 9,25%.

Wspaniałe efekty daje także regularne stosowanie Serum przeciwzmarszczkowego z tej linii. Po 4 tygodniach nawilżenie skóry wzrasta o 21,36%, elastyczność poprawia się o 23,75%, a widoczność zmarszczek zmniejsza się o 14%.

W Simply Nature by Clochee można znaleźć także:

  • Ultra – wygładzający krem na dzień
  • Fitopeptydowy krem na dzień
  • Multi-regenerujący krem na noc
  • Bogaty krem ceramidowy na noc

Wszystkie produkty Simply Nature by Clochee są w 100% wegańskie, zawierają aż 99% składników pochodzenia naturalnego, a co bardzo ważne posiadają także certyfikat ECOCERT, który jest gwarancją naturalności produktów i zastosowania odpowiednich składników jak i opakowań.

Co więcej, marka Clochee, obecna od wielu lat na polskim rynku, powstała z miłości do natury, ekologii i zrównoważonego rozwoju. Pielęgnowanie miłości do naszej planety ma wpisane w swoim DNA. Nie uznaje kompromisów w kwestii jakości i z wielką uważnością komponuje swoje produkty.

Pielęgnuj miłość

Dla większości kobiet motywacją do dbania o siebie jest przede wszystkim chęć dobrego samopoczucia, ale także potrzeba podobania się innym. Podążając za hasłem marki Clochee “Pielęgnuj miłość”, warto pielęgnować w sobie wszystko to, co naturalne, ponadczasowe, wyjątkowe i unikatowe. Bo taka właśnie jest naturalna Polka.

Materiał sponsorowany przez Clochee
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułIdolka nastolatek powraca z nowym hitem. W jednym zdaniu podsumowała cały artystyczny światek!
Następny artykułRzeźby Beksińskiego stanęły w ogrodach królewskich na Wawelu