A A+ A++

“Poproszę hotdoga z sosem czosnkowym, kupon Lotto, wymianę ekranu w iPhonie, duże latte macchiato i telefon zastępczy” – tak może wyglądać twoja następna wizyta w Żabce.

Żabka chwali się nawiązaniem współpracy z serwisem Digital Care. Lista oferowanych w sklepach tej sieci usług rozszerzyła się właśnie o możliwość oddania smartfonu do naprawy. 

Naprawa telefonu w Żabce. Jak to działa?

Cała usługa wygląda tak:
wchodzisz na stronę digitalcare.zabka.pl;
wskazujesz model telefonu i rodzaj uszkodzenia;
otrzymujesz wstępną wycenę naprawy;
nadajesz uszkodzony smartfon w Żabce;
czekasz na ekspertyzę i finalny kosztorys;
po skorzystaniu z usługi odbierasz telefon w Żabce.

Digital Care oferuje dwie opcje naprawy: autoryzowaną (droższą) z użyciem oryginalnych części oraz nieautoryzowaną (tańszą) z użyciem zamienników. Dodatkowo za 99 zł można wynająć telefon zastępczy. 

Żabka deklaruje, że każda naprawa potrwa do 7 dni roboczych od dnia płatności i będzie objęta 90-dniową gwarancją. Status naprawy będzie można śledzić na digitalcare.zabka.pl. 

Źródło: Żabka

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNie żyje Paul Alexander. 72 lata spędził w żelaznym płucu
Następny artykułWięcej wiat, stojaków i stacji samoobsługowych