A A+ A++

– Nie byliśmy bliskimi kolegami, ale znaliśmy swoje kompetencje i wiedzieliśmy, w czym każde z nas jest dobre. Doszliśmy do porozumienia, że chcielibyśmy zbudować coś razem. Pozostało jednak pytanie, czy wspólnie podołamy przedsiębiorczości – mówi Tomasz Józefacki.

Oprócz podobnych doświadczeń zawodowych łączyło ich przekonanie, że rynek pracy potrzebuje narzędzi, które będą skutecznie angażować i motywować pracowników. Takich jak Nais. To uruchomiona przez Grochowską, Józefackiego i Mikulskiego platforma do zarządzania benefitami pozapłacowymi i doceniania pracowników. Z jednej strony pozwala efektywnie gospodarować firmowymi dodatkami – pracownik sam decyduje, czy interesuje go dostęp do Netfliksa, zniżka na zakupy w Empiku czy może wstęp na zajęcia z krav magi. Z drugiej daje menedżerom możliwość nagradzania ludzi bonusami grupowymi, premiami indywidualnymi czy tzw. kudosami, czyli dobrym słowem, emotikonem albo gifem – przyznawanymi publicznie albo prywatnie, na wesoło albo na poważnie.

– Naszymi klientami są pracodawcy gotowi edukować swoich menedżerów i stosować różne metody doceniania pracowników. I którzy rozumieją, że o kulturę organizacyjną trzeba szczególnie dbać. Zwłaszcza wobec zmian wywołanych przez pandemię, a więc w warunkach ograniczonych bezpośrednich kontaktów międzyludzkich – tłumaczy Iwona Grochowska.

Takich pracodawców jest coraz więcej, bo z rozwiązań Nais korzysta już ponad 150 korporacji i 79 tys. aktywnych użytkowników. Firma generuje 60 tys. złotych miesięcznego powtarzalnego przychodu. W 2020 roku osiągnęła około 1,2 mln zł sprzedaży, a więc to wciąż mały biznes. Ale za to szybko rosnący i cieszący się dużym zainteresowaniem inwestorów. Nais zebrał z rynku 8 mln złotych, m.in. od funduszu AgriTech Hub i aż 49 aniołów biznesu, w tym Macieja Filipkowskiego (twórcy audycji Zaprojektuj Swoje Życie i byłego szefa polskiego oddziału Della), Jeroena van der Toolena (dyrektora zarządzającego Ghelamco na Europę Środkowo-Wschodnią), Krzysztofa Dębowskiego (współtwórcę funduszu KnowledgeHub) i wielu dyrektorów HR, którzy pomagają twórcom start-upu usprawniać produkt.

– Uznałem, że Benefit Systems przegapia pewne obszary związane z motywowaniem pracowników, a jednocześnie bardzo mi się spodobało to, co robi Nais. Zwłaszcza że jeszcze parę lat temu brakowało w Polsce firm działających w obszarze HRtech. To była jedna z … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułuPacjenta. Samo zdrowie z dostawą do domu
Następny artykułDoxyChain. Blockchainowi pogromcy umów