A A+ A++

W silniku zastosowano m.in. DLC na wielu elementach, dzięki czemu zmniejszono tarcie i poprawiono niezawodność. Aby dostosować motocykl do nowych ekologicznych wymogów, mocno zmieniono układ wydechowy oraz zastosowano nowe wtryskiwacze. Podobnie jak w przypadku Superveloce, tak też MV Agusta F3 Rosso otrzymała nową chłodnicę, która jest o 5 proc. wydajniejsza od poprzedniej. Wzmocniono też sprzęgło i zastosowano trzecią generację działającego w górę i w dół quickshiftera, który ma lepiej działać dzięki nowemu czujnikowi.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRuszają szczepienia przeciw COVID-19 dla 12-15-latków
Następny artykułDwie strefy kibica w Raciborzu. Jedna na rynku, druga na zamku