A A+ A++

Mitsubishi L200 zostały zaprojektowane z myślą o jeździe w dużej mierze terenowej oraz do ciężkiej pracy. Właśnie dlatego wejdą do służby w ramach Straży Ochrony Kolei. PKP wybrało modele w dwóch specyfikacjach – Invite i Intense. Każda posiada napęd na cztery koła Super Select z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego i każda jest czerpie moc z 2.2-litrowego silnika diesla.

Mitsubishi L200 w PKP – dwa rodzaje konfiguracji

Przeznaczone dla PKP Mitsubishi L200 Invite przygotowano do pracy wyposażając je dodatkowo między innymi w zabudowy i stalowe regały w ich wnętrzu, lampy LED do oświetlenia dodatkowego miejsca pracy czy pomarańczowe koguty magnetyczne. Mitsubishi L200 dla SOK w wersji Intense przeznaczono do czynności operacyjnych z możliwością przewozu psów oraz dodatkowo wyposażono je w radiostacje i anteny.

130 egzemplarzy L200 to nie jedyne Mitsubishi, które służą we flocie PKP. Polskie Koleje Państwowe kupują japońskie samochody już od 211 roku. Dzięki temu eksploatują w sumie 229 pojazdów, a w tym również ASX-y i Outlandery. Dostawy nowych pojazdów rozpoczęły się w maju. Ich koniec został przewidziany na czerwiec.

Zobacz również:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSamochód się zapalił. Jechał nim pijany 76-latek
Następny artykułGospodynie posprzątały Posejnele i okolice – śmieci dużo