A A+ A++
Milion tanich biletów od PKP Intercity. W planach program lojalnościowy
fot. Michal Dyjuk / / FORUM

PKP Intercity wprowadziło do sprzedaży milion tanich biletów. Promocja obowiązuje do końca listopada tego roku; w jej ramach za przejazd z Warszawy do Krakowa obowiązująca cena za bilet to 19 zł – poinformował we wtorek prezes PKP Intercity Marek Chraniuk.

“W październiku i w listopadzie zaoferujemy pasażerom milion tanich biletów” – powiedział prezes kolejowej spółki podczas konferencji prasowej.

Obecny na konferencji członek zarządu PKP Intercity Tomasz Gontarz poinformował, że za bilet na przejazd pomiędzy Warszawą a Krakowem, Warszawą a Katowicami czy Warszawą a Poznaniem trzeba będzie zapłacić 19 zł, a za przejazd pomiędzy Warszawą a Lublinem, Warszawą a Białymstokiem trzeba będzie zapłacić 14 zł.

“Promocyjne ceny łączą się z ulgami ustawowymi. (…) Promocja obejmie wszystkie klasy, wszystkie relacja i będzie obowiązywała zarówno w pierwszej jak i drugiej klasie” – dodał.

Prezes PKP Intercity poinformował ponadto, że w ciągu dziewięciu miesięcy tego roku spółka przewiozła 43,5 mln pasażerów, podczas gdy w rekordowym 2019 roku z jej usług w ciągu trzech kwartałów skorzystało 37 mln podróżnych.

PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który zapewnia komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, łączy mniejsze ośrodki z aglomeracjami. (PAP)

PKP Intercity pracuje nad programem lojalnościowym dla pasażerów

PKP Intercity zamierza w tym roku ogłosić przetarg na wykonawcę programu lojalnościowego dla pasażerów – poinformował we wtorek dziennikarzy członek zarządu PKP Intercity Tomasz Gontarz. Zebrane w programie punkty można by wymieniać na tańsze bilety lub nagrody rzeczowe – dodał.

“Aktualnie czekamy na zgody korporacyjne, żeby uruchomić przetarg. Mam nadzieję, że to się uda już w tym roku. W przetargu wybierzemy najlepszą ofertę i ustalimy z wykonawcą harmonogram. Tworzenie takiego programu lojalnościowego trwa około dwóch lat od podpisania umowy” – powiedział Gontarz.

Jak wyjaśnił, założenia dla kolejowego programu lojalnościowego są takie, aby był on systemem punktowym. Pasażerowie mogliby wymieniać gromadzone punkty na tańsze przejazdy, czyli upust przy zakupie biletu, bądź na nagrody rzeczowe. (PAP)

autor: Łukasz Pawłowski

pif/ mk/

autor: Łukasz Pawłowski

pif/ mk/

Źródło:PAP
Tematy
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKsięgozbiór Miejskiej Biblioteki Publicznej w Zambrowie powiększony
Następny artykułPrzygoda pełna muzycznych uniesień. ZAPROSZENIE