Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem serwisu internetowego jest Bomega sp. z o.o. KRS:0000841054, NIP: 9112034523; REGON: 386056613. Dane są lub mogą być przetwarzane w celach oraz na podstawach wskazanych szczegółowo w polityce prywatności (np. realizacja umowy, marketing bezpośredni). Polityka prywatności zawiera pełną informację na temat przetwarzania danych przez administratora wraz z prawami przysługującymi osobie, której dane dotyczą. Szybki kontakt z administratorem: adres poczty elektronicznej: [email protected]
Przez wiele tygodni lubuskie i nasz powiat pandemia koronawirusa zbyt mocno nie doświadczyła. Niestety wbrew zapewnieniom Premiera RP, Mateusza Morawieckiego o tym, że wirus jest już niegroźny w ostatnich dniach w kraju i w naszym regionie wzrasta ilość zarażeń.
W zaistniałej sytuacji urzędy wprowadzają nowe ustalenia w kwestii funkcjonowania i obsługi interesantów.
W województwie Niezwłocznie po uzyskaniu informacji o zakażeniu radnego ustalone zostało środowisko potencjalnie zagrożone zakażeniem. To przede wszystkim uczestnicy Nadzwyczajnej Sesji Sejmiku Województwa Lubuskiego, która odbyła się 5 sierpnia br. – to 25 radnych województwa, pracownicy urzędu oraz 20 gości oraz uczestnicy szkolenia radnych w Wiejcach, które odbyło się w dniach 7-8 sierpnia br. – 30 os. Całą listę otrzymała już Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna. Zgodnie z jej decyzją na obowiązkowej kwarantannie przebywać będą wszyscy z pierwszego kontaktu z zakażonym, czyli przede wszystkim radni województwa. Decyzja co do pozostałych uczestników nie została jeszcze podjęta.
Każdy, kto miał kontakt bezpośredni z radnym proszony jest o pilny kontakt z sanepidem!
W związku z wykryciem COVID-19 u radnego województwa pozostali radni objęci zostali kwarantanną. W konsekwencji planowana na 17 sierpnia sesja sejmiku nie odbędzie się. Obrady zostały przeniesione na 24 sierpnia. Jednocześnie praca Urzędu Marszałkowskiego w związku z kwarantanną Członków Zarządu Województwa Lubuskiego nie zostanie w żaden sposób zakłócona, a zadania realizowane są na bieżąco.
Członkowie Zarządu Województwa na mocy ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych wykonują swoje zadania w ramach pracy zdalnej.
Posiedzenia Zarządu Województwa będą się odbywać zdalnie. Obecny w pracy jest Wicemarszałek Województwa Łukasz Porycki, który nie został objęty kwarantanną i pełni swoje obowiązki w Urzędzie.
Zmiana zasad funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu – OGŁOSZENIE STAROSTY
OGŁOSZENIE NR 8.2020 STAROSTY MIĘDZYRZECKIEGO z dnia 10 sierpnia 2020 r
w sprawie ograniczenia wykonywania zadań przez Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
Na podstawie § 21 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 sierpnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 1356) ogłaszam, co następuje:
§ 1. 1. W okresie od dnia 11 sierpnia 2020 r. do odwołania wykonywanie zadań przez Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu, zwane dalej „Starostwem”, podlega ograniczeniu polegającym na wykonywaniu wyłącznie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom.
2. Bezpośrednia obsługa interesantów w:
Wydziale Architektury i Budownictwa;
Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami;
Wydziale Komunikacji i Dróg
odbywa się po uprzednim telefonicznym umówieniu przez interesanta terminu spotkania w siedzibie Starostwa.
§ 2. 1. W innych sprawach niż załatwiane w trybie określonym w § 1 ust. 1 wszelkie dokumenty i wnioski do Starostwa należy złożyć w sekretariacie, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej, w tym poprzez platformy e-puap.
2. W zakresie, o którym mowa w ust. 1 pracownicy Starostwa realizuje niezbędne kontakty z interesantami Starostwa i zapewniają im pomoc telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, poprzez numery telefoniczne i adresy poczty elektronicznej umieszczone na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa.
§ 3. Traci moc ogłoszenie Nr 7.2020 z dnia 29 czerwca 2020 r. w sprawie ograniczenia wykonywania zadań przez Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu.
§ 4. Ogłoszenie wchodzi w życie z dniem 11 sierpnia 2020 r.
Artykuł MIĘDZYRZECZ: Nowe zasady pracy Starostwa Powiatowego pochodzi z serwisu MIĘDZYRZECZ.
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
Nie zgadzam sięZgadzam się
Etykieta logowania społecznościowego
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
Nie zgadzam sięZgadzam się
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS