gry
29 stycznia 2022, 12:44
autor: mokosh
Microsoft Flight Simulator dopiero od niedawna obsługuje DirectX 12, a twórcy zapowiadają już wsparcie dla technologii DLSS dla pecetowej wersji gry.
Microsoft’s Flight Simulator całkiem niedawno otrzymał darmową aktualizację, która wprowadzała wsparcie dla DirectX 12. Z kolei teraz, podczas sesji Q&A prowadzonej przez Studio Asobo, dowiedzieliśmy się, że wersja gry działająca na DX12 otrzyma wsparcie dla technologii DLSS. Deweloperzy nie podali dokładnej daty, choć zapewniają, że usprawnienie pojawi się w tym roku.
Co zmieni DLSS?
Jest to funkcjonalność, która pozwala na generowanie obrazu w większej, bądź mniejszej rozdzielczości jednocześnie zachowując przejrzystość obrazu. Dzięki wprowadzeniu tej technologii do MFS gracze będą mogli lepiej dostosować grę pod swój sprzęt, sprawiając, że rozgrywką stanie się płynniejsza i bardziej zoptymalizowana.
Zawiedzeni mogą być gracze, którzy preferują wersję Microsoft’s Flight Simulator z DirectX 11 – tam DLSS nie zostanie wprowadzona.
Powodem takiej decyzji może być fakt, że gra działa odpowiednio stabilnie i nie potrzebuje więcej poprawek. Tego samego nie można powiedzieć o wersji DX12, którą twórcy wciąż dopracowują, o czym możemy usłyszeć w wywiadzie.
Plany twórców
Warto wspomnieć również o nadchodzącym World Update 7: Australia, który do gry trafi 31 stycznia. Aktualizacja poprawi wygląd tego kontynentu oraz wprowadzi kilka nowych misji dla wirtualnych lotników. Więcej informacji doprecyzowujących zawartość uaktualnienia ma pojawić się w dniu jego wydania.
Twórcy udostępnili także rozpiskę, która przybliża graczom plany studia wobec rozwoju MFS. Jeśli zatem chcecie dokładnie zapoznać się z tym, co w najbliższych miesiącach trafi do gry, to ową listę znajdziecie tutaj. Aktualnie Microsoft’s Flight Simulator dostępny jest na PC oraz konsolach Xbox Series X/S.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS