A A+ A++

Miasto Zambrów rozstrzygnęło przetarg na zamówienie dotyczące „Budowy dróg pomiędzy ulicami Pileckiego i Sienkiewicza w Zambrowie”.

Przedmiotem zamówienia była realizacja projektu budowy ulic: 01KD, 02KD, 03KD, 020KZ w obrębie ulic: Sadowej, Pileckiego i Konopnickiej w Zambrowie o szerokości 6,0 m i nawierzchni z betonowej kostki brukowej. W ramach inwestycji przewidziano budowę chodnika po obu stronach jezdni oraz zjazdy bramowe o konstrukcji identycznej jak ulica.

Projekt przewiduje na końcu ulicy 02 KD budowę placu do zawracania o wymiarach 6,5 x 21,4 m. Zakres robót w ramach inwestycji obejmuje: rozbiórkę elementów dróg, wykonanie robót ziemnych, ustawienie krawężników, ustawienie obrzeży, wykonanie chodników z kostki brukowej układanej w jodełkę w kolorze grafitowym, wykonanie zjazdów z kostki brukowej układanej w jodełkę w kolorze czerwonym, – wykonanie nawierzchni jezdni ulic i skrzyżowań z kostki betonowej typu kostki bezfazowej w kolorze szarym, obsianie skarp z uprzednim humusowaniem torfem ogrodowym, budowę kablowej linii oświetleniowej, budowę i rozbiórkę napowietrznej linii nn, budowę wpustów i przykanalików, budowę drenażu, regulacje naziemnych elementów armatury wodociągowej do nowej niwelety drogi, regulacje istniejących studni rewizyjnych kanałsanitarnego do nowej niwelety drogi, regulacje studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej do nowej niwelety drogi, w tym montaż włazów żeliwnych i pierścieni odciążających oraz wykonanie oznakowania pionowego i poziomego ulic.

Miasto Zambrów przeznaczyło na realizację inwestycji kwotę 2 mln 566 tys. zł. W przetargu wystartowało dziesięć firm. Oferty złożone oscylowały kwotowo od 1 mln 224 tys. zł do 1 mln 852 tys. zł. Zamawiający postanowił zwrócić się z pytaniem o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Czterech wykonawców odmówiło wydłużenia terminu i ich oferty zostały odrzucone. Podobnie stało się z dwoma oferentami, którzy nie przesłali wyjaśnień w zakresie złożenia ofert z rażąco niskimi cenami, którzy nie ustosunkowali się do zapytania. Podobnie odrzucony został oferent, który nie przedłożył dowodów, dotyczących wyjaśnień w sprawie rażąco niskiej ceny.

Ostatecznie Miasto Zambrów rozpatrzyło trzy oferty. Za najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez Zakład Robót Budowlano-Drogowych Tomasz Dawidowski za kwotę 1 mln 224 tys. zł.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNajwiększa pływająca elektrownia słoneczna w Indiach zostanie uruchomiona w Telanganie
Następny artykułAssassin’s Creed Valhalla – Meteor potencjalnym trzecim DLC