A A+ A++

W przeciwieństwie do zeszłego roku – zmiana barw nie jest związana ze współpracą z firmą OKX. Jest pokłosiem powrotu kampanii Driven by Change, która promuje dzieła niedocenianych artystów. Dotychczas objawiała się tylko podczas finałowej rundy w Abu Zabi, natomiast w sezonie 2024 McLaren postanowił wprowadzić ją już podczas weekendu na Suzuce.

Wyjątkowe grafiki przygotował japoński artysta MILTZ. Charakteryzują się rodzimą kaligrafią zwaną Edomoji, która łączy nowoczesną sztukę oraz kulturę z prędkością bolidów F1 w postaci smoka przebijającego się przez chmury. Takie elementy pojawiły się m.in. na sekcjach bocznych, airboxie i przednim skrzydle.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKoncert NOD z Maciejem Zakościelnym
Następny artykułTotalna dominacja NVIDIA nad AMD i królujące monitory 1080p. 4K to wciąż tylko ciekawostka na rynku PC