A A+ A++

Mazda CX-3 jest dla japońskiej marki jak powietrze – bez niej firma nie mogłaby rywalizować w jednym z najważniejszych, najszybciej rosnących segmentów rynku europejskiego. Samochód pojawił się na świecie w 2015 roku i z miejsca zdobył serca kierowców. Jednak czas leci, w klasie crossoverów oraz SUV-ów segmentu B robi się coraz tłoczniej – dziś o palmę pierwszeństwa walczy niemal każdy z producentów. Mazda nie zamierza oddawać pola bez walki. Na polskie drogi wjeżdża CX-3 2021…

Pod względem wyglądu obeszło się bez rewolucji. Aktualny język stylistyczny Mazdy, który przynosi jej wiele nagród – w tym prestiżowe wyróżnienia Red Dot, określane mianem designerskiego Oscara – pozwala tym japońskim autom błyszczeć na ulicy. Nie inaczej jest z CX-3 – wcale po niej nie widać, że ma już 5 lat. Owoc uniesień projektantów nadal prezentuje się nienagannie. Dla podkreślenia urody firma ograniczyła się do wprowadzenia nowego metalizowanego lakieru Polymetal Gray.


Mazda CX-3 2021

/

Mazda


czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKFN 1: POLKON Fight – karta walk oraz informacje o ważeniu i transmisji
Następny artykułPolicjanci zatrzymali cysternę. Kierowca był tak pijany, że zasnął w radiowozie