A A+ A++

Inflacja daje się Polakom we znaki. i nie omija wszystkich dziedzin życia. Klienci Vectry muszą liczyć sie z podwyżkami.

Na koniec zeszłego roku Vectra wprowadziła klauzulę waloryzacyjną, podobnie, jak duża część innych firm technologicznych. Polega ona na dostosowaniu opłat do wartości inflacji.

Vectra stoi na stanowisku, że nie jest to podwyżka, a dostosowanie cen do rzeczywistej wartości usług. Ceny mają wzrosnąć o blisko 15 proc. Poza tym od 1 marca 2023 roku obowiązywać będzie nowy cennik, dotyczący wyłącznie nowych klientów.

Jak informuje portal Wirtualne Media, osoby, które mają umowę na czas nieokreślony mogą liczyć na podwyżkę kosztu Internetu o 7 zł. Vectra w tym wypadku daje możliwość rozwiązania umowy.

Vectra tłumaczy, że wzrosły koszty działalność m.in. energia, wynagrodzenia i obciążenia społeczno-podatkowe.

Warto wspomnieć, że UOKiK bada klauzule inflacyjne, a Vectra miała już problemy z Urzędem, który na początku stycznia nałożył na dostawcę karę 23 mln zł za podwyżki w latach 2019-2020.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOd poniedziałku poranki w Radiu Index na dwa głosy!
Następny artykuł“Wojnie w Ukrainie nie można było zapobiec”. Debata w RMF FM