Inflacja daje się Polakom we znaki. i nie omija wszystkich dziedzin życia. Klienci Vectry muszą liczyć sie z podwyżkami.
Na koniec zeszłego roku Vectra wprowadziła klauzulę waloryzacyjną, podobnie, jak duża część innych firm technologicznych. Polega ona na dostosowaniu opłat do wartości inflacji.
Vectra stoi na stanowisku, że nie jest to podwyżka, a dostosowanie cen do rzeczywistej wartości usług. Ceny mają wzrosnąć o blisko 15 proc. Poza tym od 1 marca 2023 roku obowiązywać będzie nowy cennik, dotyczący wyłącznie nowych klientów.
Jak informuje portal Wirtualne Media, osoby, które mają umowę na czas nieokreślony mogą liczyć na podwyżkę kosztu Internetu o 7 zł. Vectra w tym wypadku daje możliwość rozwiązania umowy.
Vectra tłumaczy, że wzrosły koszty działalność m.in. energia, wynagrodzenia i obciążenia społeczno-podatkowe.
Warto wspomnieć, że UOKiK bada klauzule inflacyjne, a Vectra miała już problemy z Urzędem, który na początku stycznia nałożył na dostawcę karę 23 mln zł za podwyżki w latach 2019-2020.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS