A A+ A++

Dlaczego w Polsce sprzedaje się tak dużo modeli segmentu klasy S i Maybacha?

Klasa S to klasa sama w sobie, to jest samochód, który zdefiniował segment. To model, który wprowadza na rynek najnowocześniejsze technologie, które wyznaczają pewien standard. Polacy są bogacącym się społeczeństwem i tego typu model jest odzwierciedleniem ich sukcesu zawodowego. I myślę, że to jest jedna z przyczyn, dla której Polacy tak rozkochali się w Mercedesie Klasy S. Jesteśmy drugim rynkiem w Europie jeżeli chodzi o sprzedaż modeli w tym segmencie. W zeszłym roku sprzedaliśmy 853 samochody, a zbliżamy się do czwartego roku życia tego modelu. I to właśnie zeszłoroczny wynik był rekordowy dla klasy S. Co ciekawe ta luksusowa limuzyna służy Polakom często do pracy. Jeżeli spojrzymy na doświadczenia serwisowe to polscy przedsiębiorcy używają klasę S jako samochodu do zadań codziennych.

Czy będą jakieś zmiany przy współpracy z dealerami? Coraz więcej marek przechodzi na umowy agencyjne.

Dealerzy są dla nas bardzo ważni, bo my jako Mercedes-Benz Polska nie prowadzimy bezpośredniej sprzedaży. Zachowania konsumentów faktycznie się zmieniają i strategia koncernu jest taka, że finalnie 80 proc. naszych przedstawicielstw ma pracować w stylu agencyjnym. Rynkiem, który przeszedł w model agencyjny, są Niemcy, Wielka Brytania również przeszła na taki model sprzedaży. W Polsce, póki co nie mamy jasno sprecyzowanego terminarza wprowadzenia modelu agencyjnego.

Jakiś czas temu Ola Kallenius, szef Mercedesa zapowiedział strategię odwróconego diamnetu. Oznacza ona, że macie mieć mniej tańszych modeli, a więcej tych droższych. Później pojawiły się różne plotki i dementi tego planu. Na czym stoimy dzisiaj i czy nie ma ryzyka z … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKompetencje i potrzeby w perspektywach ucznia, pracodawcy i doradcy zawodowego
Następny artykułBezpłatne warsztaty pielęgnacji skóry dla kobiet przed, w trakcie oraz po leczeniu onkologicznym