W fabryce M-Sportu w Cumbrii panuje niezwykły spokój. Z powodu przestoju w sporcie około 200 z 250 pracowników jest na urlopach, a tylko dział rozwoju pracuje na pełnych obrotach. Obecnie powstaje tam prototyp nowego samochodu rajdowego z napędem hybrydowym, który będzie używany od 2022 r.
M-Sport nadal trzyma się tego projektu, ale gromadzą się ciemne chmury nad firmą.
– Bez rajdów nie ma pieniędzy, nie ma sprzedaży części zamiennych, ani samochodów, jak również działań operacyjnych – powiedział Malcolm Wilson, dyrektor M-Sportu.
Wydatki zostały odpowiednio ograniczone i z tego powodu nie będzie ważnej aktualizacji obecnej Fiesty WRC, oprócz ulepszonego silnika i niewielkiej zmiany aerodynamiki z przodu.
Jesienią za to pojawi się pierwszy prototyp nowego samochodu Rally1. Do tego czasu nie tylko Wilson ma nadzieję, że sytuacja się uspokoi: – Myślę, że krajowe serie ruszą szybciej niż międzynarodowe. To ma jednak drugorzędne znaczenie. Ważniejsze jest, aby wkrótce wszystko się zaczęło.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS