A A+ A++

– W latach 2009-2019 widzieliśmy bogatą i dynamiczną ofertę lotnisk w Warszawie i Modlinie. Z Warszawy zaczęli latać przewoźnicy bliskowschodni, z Modlina dostępnych było kilkadziesiąt kierunków przez przewoźników niskokosztowych – podaje pierwszy argument dr Dominik Boniecki, ekspert rynku lotniczego, który podczas I Międzynarodowego Kongresu Regeneracja Miast Przemysłowych w EC1 mówił o konieczności transformacji lotniska w Łodzi.

Drugi powód to krótszy czas dojazdu do Warszawy. Zwłaszcza od 2012 roku, kiedy oddano do użytku autostradę pomiędzy Łodzią a Warszawą.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUrzędnicy pomogą w spisie powszechnym, w czwartek w plenerze przy Jagiellończykach
Następny artykułOdznaczeni jubilaci – złote gody