A A+ A++

Pierwsza edycja Łódzkiego Roweru Publicznego zakończyła się w listopadzie 2019 r. Wtedy wygasła umowa z firmą Nextbike, poprzednim operatorem ŁRP. Do wyłonienia następnego ZDiT potrzebował cztery przetargi. Ostatecznie zlecenie zdobył Homeport Polska.

Łódzki Rower Publiczny 2.0 docelowo ma składać się z 1500 pojazdów oraz 150 stacji. System miał być uruchamiany w dwóch transzach: w maju 500 rowerów i 50 stacji, a reszta miesiąc później. Wykonawca, tłumacząc się zerwanymi przez pandemię łańcuchami dostaw, moment startu opóźnił.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMuzeum na kółkach
Następny artykułZerwana skarpa zagraża pociągom (zdjęcia i film)