A A+ A++

Sąd uznał, że linia lotnicza KLM wprowadzała klientów w błąd swoimi reklamami, w których pojawiły się deklaracje dotyczące ochrony środowiska, poinformował serwis theguardian.com.

Hasła linii lotniczej “były zbyt niejasne”

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDoda przestrzega ścisłej diety nie tylko dla urody. Ujawniła, na co choruje
Następny artykułNiespodziewany obrót spraw u Norbiego. TVP jednak nie wręczyło mu wypowiedzenia